Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 og hvor ofte vasker dere det? er så mye å sette seg inn i her, blir helt sprø....
Gjest SHOC Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Hadde bare to sett til hver, tvillinger. Vasker en gang i uka. Får du en veldig gulpe baby og ikke har tørketrommel er det kanskje litt lite.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Har 3 sett. Skifter rundt en gang i uka og ellers ved behov. Har 5 laken. Er ofte det man skifter mest (gulp, tisse-uten-for-bleien-er-full-uhell). Min erfaring er å kjøpe mindre og så heller supplere når man ser at man har behov. Ingen vits å sitte med skap og skuffer fullt av masse greier man aldri rekker å bruke
Musemorbr / Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 3 sett, 5 laken og 1 dyne. Vi er over på neste str dyne nå. Først hadde vi tre dyner og 5 sengesett, noe som var totalt unødvendig siden ingen gulper SÅ mye.
min<3 Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 2sett til senga og 2 sett til vogna,holder i massevis
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Har fire sett, men bare kjøpt to selv. Bytter ca 1 gang i uka eller ved behov. Hadde klart oss fint med to sett, lillemor har aldri gulpet eller hatt problemer med bleielekkasjer. Tenker det kanskje kan være greit med noen ekstra laken når vi skal slutte med bleier..
lille sprelle Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 2 sett holder. Et ekstra laken til vogna. Husk tisselaken! Sørg for å ha noen tøybleier i hus. Den kan du legge over lakenet ved hodeenden om du får en gulper. Også grei til gulpeklut osv osv osv
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Jeg hadde kjempemange. Jeg kjøpte ett sett, men fikk mange sett. Og plutselig arvet jeg mange også. Jeg hadde lik str på syna i vogna, senga og på hytta. Så la fra meg endel på hytta. Men de blir brukt enda, nå er det barn nr 5 som bruker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå