Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Hvilke måletider er det du skal bytte ut med ? Hvor lenger kan du gå på dietten? og sist men ikke minst, så du resultater?
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg brukte noka shake og nutrilettbarer (pga de er halv pris). Drakk shake til frokost, bar til lunsj, frukt/grønnsaker til mellommåltid, spiste vanlig middag hver dag og hadde shake til kvelds. Jeg gikk på det i 3 mnd, ganske strengt utenom middagen som var normal. Gikk ned 12 kilo. Trente litt også, men ikke så masse. For meg var det en kickstart når jeg startet på 100,2 kilo, og jeg gjorde det kun for ei venninne ville begynne og ville ha meg med. Jeg gikk ikke opp igjen etterpå, men det var jo fordi jeg la om kostholdet og livsstilen fullstendig. Sjekk noka.no
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har gått på ren pulverkur med Noka i tre uker på det lengste. For meg stopper det opp med barer. Nutrilettshake smaker rett og slett bæsj, så styr unna den! Klart man ser resultater, men det krever oppfølging, ellers smeller du opp igjen før du rekker å si kake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå