Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Om dere skulle starte for dere selv, hva er det dere ville satset på da ?
2 hjertegull :) Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg ville laget scooterklær til gravide! Det er nødt å være gode penger i det Evnt uteklær generelt ala stormberg osv... Endret 20. mars 2012 av 1hjertegull+junispire
Pigalopp:-) Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Gjenbruk/redesign. Det tror jeg kommer til å bli mye mer brukt framover, og gamle møbler etc. kommer til å bli pusset opp på "nye" måter slik at det blir nytt og fancy.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 hmm ikke mangen ideer her noen flere som har noe å komme med?
Magia Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Vil ikke gi deg forretningsidéene mine da vettøøø
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Jeg hadde funnet opp søl som tørker opp seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har allerede gjort deg:-) Veldig morro, men masse jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå