Gå til innhold

noen som har en god ide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere skulle starte for dere selv, hva er det dere ville satset på da :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville laget scooterklær til gravide! Det er nødt å være gode penger i det ;)

 

Evnt uteklær generelt ala stormberg osv...

Endret av 1hjertegull+junispire
Skrevet

Gjenbruk/redesign. Det tror jeg kommer til å bli mye mer brukt framover, og gamle møbler etc. kommer til å bli pusset opp på "nye" måter slik at det blir nytt og fancy.

Skrevet

hmm ikke mangen ideer her noen flere som har noe å komme med?

Skrevet

Vil ikke gi deg forretningsidéene mine da vettøøø ;)

Skrevet

Jeg hadde funnet opp søl som tørker opp seg selv.

Skrevet

Jeg har allerede gjort deg:-) Veldig morro, men masse jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...