Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Har fått 12 betapred tabl. som skal blandes ut i vann, men jeg glemte å spørre hvor mye vann det skal blandes ut i. Noen som vet?
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 ta ganske lite for det smaker ikke sånn kjempegodt, så slipper du at det er så mye barnet må drikke opp.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 ta ganske lite for det smaker ikke sånn kjempegodt, så slipper du at det er så mye barnet må drikke opp. Fikk tips på legevakten om å ha det i juice eller noe pga. smaken. Men da blander jeg i litt vann og håper at det gjør susen Takk for svar ❤lille stjerne❤
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Trenger ikke mer enn at det løser seg opp
Lillegullskatt Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Bruker ca 5 ml vann for da er det ikke så vanskelig å få barnet til å drikke det opp
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Takker for svar Har fåt blandet det ut og det gikk ned. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Noen av dere som forresten vet når sånn omtrent man blir bedre av falsk krupp? Hun har vært syk siden torsdag, hun var innlagt på sykehus i 2 dager, og vi er hos legen og måler pusten hver dag. I dag var hun litt bedre. Når tror dere at hun, sånn omtrent, kan være bra igjen? HI
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 min pleier å være i merkbart bedre form etter de første betapredpillene og enda dobbelt så bra etter dag to på betapred. Så i løpet av 2-3 dager er hun som regel så godt som frisk igjen!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 min pleier å være i merkbart bedre form etter de første betapredpillene og enda dobbelt så bra etter dag to på betapred. Så i løpet av 2-3 dager er hun som regel så godt som frisk igjen! Tusen takk igjen, ❤lille stjerne❤ Både liten og stor begynner å bli litt lei og sliten så godt å høre at det ikke tar så lang tid. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå