Gå til innhold

Kan noen redde meg fra hemoroidehelvettet!!! :(:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager etter fødselen, dukket selvfølgelig herligheten opp, og plasserte seg på utsiden. Den er vond og rund, og ikke veldig bevegelig, og jeg klarer ikke tanken på å blottlegge faenskapen foran legen :(:(

Er det noe håp for at den kan " slukne " av seg selv? Har noen andre her opplevd det de kaller for hemoroide grad 4, som forsvinner av seg selv ved bruk av eventuelle salver?

Det er ikke akkurat behagelig,m og det føles som om man går rundt med en torn i stumpen :(((((((

Det er så j..... vondt :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scheriproct :) Kjøpes på apoteket i fordøyelses hylla. Krem som kan smøres rundt endetarms åpning og som kan sprøytes inn med spiss.

Skrevet

Er ikke salven mest beregnet på 1 - 2 grads hemoroider altså?:)

- For all del, jeg tar alt som kan hjelpe :o

HI

Skrevet

Er ikke salven mest beregnet på 1 - 2 grads hemoroider altså?smile.png

- For all del, jeg tar alt som kan hjelpe ohmy.png

HI

Og så installerer du hånddusj/bidetta på vasken på do, så du får vasket deg skikkelig når du er på toalettet.
Skrevet

Kjøp engangsgummihansker og propolis10% salve på helsekost.

Masser det hovne området minst 3 ganger pr dag en god stund. Masasjen er viktig for det unngår forsteining og betennelse. Så lenge de er myk og har blodsirkulasjon er det håp at de trekker seg vekk.

Når du skal på toalettet smører du deg med babyolje og holder på det utsatte området med en hanskekledd hånd så det ikke blir utsatt for mer press enn nødvendig.

Samtidig må du gå på noe mageregulerende så du har myk avføring.

Lykke til! Vet hvor pyton dette er. Prøvde selv alt men dette var det eneste som hjalp.

Skrevet

Noen ganger får du de ikke vekk uten operasjon, husk at for legen er ikke dette noe uvanlig. Hvis det er så ille, burde du virkelig går til legen og be om råd.

Er vel bedre med ett minutts forlegenhet enn et liv i smerte?

Skrevet

Takker for svar :P

Har heldigvis bide` med hånddusj som jeg benytter meg av, og avføringen ( beklager ), er helt normal. Bruker også babyolje, og merker antydninger til at den beveger seg - og jeg har faktisk prøvd å røre den bort ved flere anledninger...

Håper virkelig at den forsvinner snart :o

Forsvant den hos deg ved bruk av helsekostproduktet?

Nå ber jeg til øvrige makter om at den forsvinner.....

HI

Skrevet

Noen ganger får du de ikke vekk uten operasjon, husk at for legen er ikke dette noe uvanlig. Hvis det er så ille, burde du virkelig går til legen og be om råd.

Er vel bedre med ett minutts forlegenhet enn et liv i smerte?

Men operasjon er nød. Det aller beste er å få de bort naturlig. Operasjon er ingen dans på roser og er et smertehelvete det og.

Skrevet

Jeg fikk plutselig en ertestor for noen mnd siden, 1 år siden fødsel. Smurte scheriproct og frøs den med isbit(vondt). Den er enda borte.. men mistenker den kan komme tilbake da.. alltid på vakt!

Skrevet

Et kjerringråd er å smøre på honning.. Sykt klissete, men det hjalp på min ene, lille, vonde..

Skrevet

Et kjerringråd er å smøre på honning.. Sykt klissete, men det hjalp på min ene, lille, vonde..

Propolissalve er konentrert det antibakterielle som biene produserer som du finner i honning.

Og ikke klissete :-)

Hilsen anonym over som anbefalte salven.

Skrevet

Huff, mistet litt håpet jeg nå. Jeg er ikke Hi, men en med masse hemoroider etter fødsel som er 1 år siden og de er ikke borte :( det gjør at jeg ikke får tørket meg ordentlig etter dobesøk :( jeg har vel en 2-3 på utsiden og 1-2 på innsiden, bruker alcos anal nå stikk piller og salve, gjordt dette før også både meg sheriprockt og alcos, siste håp denne uken før jeg drar til legen og ber om operasjon,

Noen som har operert her? er det smertefullt? Ikke meningen å stjele tråden din hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...