Gå til innhold

Kan jeg være gravid likevel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette føles litt dumt å spørre om, men jeg får det ikke ut av hodet mitt.

Jeg går på P-pilla, men har over lenger tid hatt problemer med magen (diare pga matintoleranse) Som ble diagonisert i januar. Med bakgrunn i dette så mistenker jeg at p-pillene ikke har vært så trygge som de burde.

Har ikke hatt sex siden starten av januar, gikk da ut av et lenger forhold. Har to barn fra før og kjenner igjen litt fra dette.

Føler jeg innbiller meg dette siden jeg får negative tester. Kun sjekket to ganger de to siste ukene.

Symptomer: Morgenkvalme, vektøkning, bekkenproblemer, trøtt, magevondt som minner om kynnere (ja jeg vet det høres rart ut...), mye "bobling i magen som ikke kommer ut som luft... :-/ Kjennes mer ut som bevegelser...

Magen har ikke vokst slik som de to forrige svangerskap, men slet med tidlig bekkenløsning i begge foregående svangerskap, og har ikke kjent dette utenom.

Har hatt mens som normalt, bortsett fra nå (skulle hatt det for ca 1uke siden) og har derfor ikke stusset over dette før jeg begynte med disse symtomene.

Tenkte jeg skulle bestille legetime i morgen for å være på den sikre siden, men er litt godt å få ut tankene sine her når man ikke klarer å få det ut av hodet......

takker for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du ikke har fått noen svar er at vi er lei av å spekulere i om noen er gravide eller ikke her inne siden det er kun en test som kan gi svaret på det.

En negativ test er som regel akkurat det. Men i noen tilfeller kan den jo være feil. Ta deg en tur til legen du, og oppdater gjerne hvordan det gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...