Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Han får Helly Hansen parkdress, så den er i boks. Men jeg trenger tips til jakke til og fra bhg, til bruk i bhg på tørre dager og/eller under regnbukse når det er fuktig, men ikke regner... Hva er softshell jakke? Når bruker jeg vindjakke? ++ Send gjerne en link.... Takk! :-)
Tøffe Tøflus Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jenta mi på 2 år har en softshelljakke fra stormberg. Softshell ligner på fleece, men er helt glatt og vannavstøtende utenpå.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Kjøpte skalljakke på Polarn O Pyret(softshell) til min på 20 mnd. Han beveger seg godt i den og den går godt ned på ryggen. Vindtett, litt varme og vannavstøtende så tåler litt fukt i været.
pip pip Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Snuppa har en fra Helly hansen vi er kjempe fornøyd. En hellytech
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Mini A Ture fra rakkaren.no - http://www.rakkaren.no/productdetails.php?product=5343
ana baroma Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har hatt PoP-jakke eller lignende, type allværsjakke her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå