Gå til innhold

Utdrikningslag.... jeg gir opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover, og holder i tradisjonen tro et utdrikningslag for brura...

Mange av de hun ønsker å ha med kjenner jeg ikke. Helt ok. Så jeg har lagt de til på facebook og opprettet en hemmelig gruppe der (så ikke hun ser det, selvsagt)

Nå har jeg sendt ut ganske mange meldinger for å høre hva de kunne tenkt seg å gjøre, hva de syns er grei pris å betale og om de har noe tips til hva vi kan finne på (Som sagt, jeg kjenner de ikke, og vi skal være i en by jeg ikke aner hva har å tilby. Disse damene bor der, så tenkte det var greit med litt tips på veien).

Men, det er INGEN som svarer!! Jeg spurte når det passet å ha det... ingen svar. Jeg har spurt hva de kunne tenkt seg å gjøre...Ingen svar.....

Hvordan i huleste skal jeg klare å ha et utdrikningslag i en by jeg ikke kjenner, med folk jeg ikke kjenner når ingen kan svare på hva de ønsker??

Da kan jeg like gjerne bare bestemme alt da? Hvor det skal være, hva det koster, osv osv? Drite litt i de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag et opplegg som passer bruden. Sats på noe hun liker å gjøre og ta alle avgjørelser basert på hva som vil være mest alright for henne. Er jo hennes utdrikningslag :)

Skrevet

Ja, er det jeg og tenker. Men hun er en litt vanskelig brud, hehe ;)

Men ja, jeg tror jeg gjør det. Nå gidder jeg ikke å mase mer. Jeg velger dato, velger hva vi skal gjøre, også får de som vil bli med, bli med...

Skrevet

huff så trist :( kanskje du skulle sendt mld på tlf til alle?

Men det høres jo egentlig ikke ut som om noen er intressert i å komme :/

Skrevet

Ring dem, er ikke sikkert at alle er like aktive på facebook, eller skjønner gruppene. å ringe de er det enkleste.

Skrevet

Ring dem direkte. Når spørsmålet kommer på SMS eller i fora som FB vil de fleste regne med at noen andre svarer. Direkte kontakt er mye bedre enn meldinger. Når det gjelder FB så har jeg for eksempel en konto, men det er mange uker siden jeg var der inne. Det er ikke noen sikker kanal. Det er ikke en gang sikkert de har sett gruppen du har opprettet.

Snakk med dem.

Skrevet

Joda, alle har sett den, godkjent og vært innom med et "hei, dette var hyggelig...jeg er med" men det liksom stopp... Jeg er jo venn med alle sammen, så jeg vet at de bruker facebook omtrent hver dag.

De jeg ikke kjenner har vært litt unnvikende av typen "ja, kanskje, njei, jo...hmm....".... Mens de jeg kjenner er mer av typen "bare si fra, jeg er med på alt" :)

Så får vi nå se da. Er fortsatt et par mnd'r til, så kan jo hende de gir en lyd. Hvis ikke får jeg få tak i telefonnummerene dems og høre :)

Takk for forslag :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...