Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Hun sitter ikke i ro ett minutt. Det lengste hun sitter er i høyskolen til IKEA når vi spiser. Jeg får aldri en kos på fanget. Kun om jeg løfter henne sovende ut av sengen. Hun løper som en vind hele dagen. Blir så misunnelig på de som har småtroll som klatrer opp i fanget og koser lenge. Sukk.. Skulle gitt mye for å få en god lang klem. Men det har ikke frøkner mi tid til og bryter seg løs
Mor Stratos Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Høres nesten ut som min straks 2-åring. Kos får vi sjelden, med mindre han er syk. Driver med noe hele tiden, flyr hit og dit. Tror det er helt normalt jeg! :-)
AngryBird Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Min 2.4 åring er tidvis sånn, men kan også sette seg ned med puslespill eller bok. Kos får jeg også. MEN det er jo stor forskjell på barn. Mi er ganske rolig av seg, men innimellom flyr og hopper ho villt rundt og lager masse lyd, tror de bare Må ha det ut Ville nok ikke vært bekjymra for hyperaktivitet enda, men du kan evt ta en ekstra tur på helsestasjonen og la helsesøstra observere litt?
Vimseliten Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Det er vel normalt at en toåring vil springe rundt og utforske nye ting. Her i slekta er det en del barn med AD/HD, og det skal mere til en det du beskriver for å få den diagnosen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Sånn har jenta mi alltid vært hun:) Da hun var baby (litt større baby) var hun som er ål i fanget, hun nektet å sitte der med mindre vi ammet. Det er først nå i de siste mnd at hun har begynt å roe seg og blitt mye mer kosete utenom sykdomsperioder. Deilig! Det blir nok sånn etterhvert til deg også skal du se Jenta mi nærmer seg 2,5 år. Jeg pleide forresten å spøke med at hun hadde baby- AD/HD ;P
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Umulig å si når barnet er så lite. Vårt barn var likt som 2 åring. Hun har fått diagnosen adhd som 5åringen. Men det kan gå begge veier, hvis ikke barnet roer seg til 3-4 år kan man kanskje begynne å tenke litt lengre...men er ikke det at barnet er aktiv i seg selv som trenger å bety noe., men uro/rastløshet og hyperaktivitet i form av at barnet skifter aktiviteter hele tiden..men som sagt, helt normalt når barnet er 2år...altfor liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå