Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Ville du hatt en supersosial mann med 100 baller i luften som og maur i rompa. Som er overpositiv og se gull under hver regnbue som du må bremse, roe ned og du blir et levende ankerlodd. Eller en kritisk mann med en smule pessimistisk livssyn. Som ikke liker mye forandring og staker tidlig ut livet sitt. Imulsitivitet er for vinglebøtter og et passivt liv i ro og mak er nok tryggest.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Den var vanskelig. Vil vel si at jeg valgte noe midt imellom de beskrivelsene :-)
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 En midt imellom mann ville jeg hatt. Hadde ikke takla noen av de du ramsa opp
Linerlen og pipipen Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Heller mot nr 2. Er en sånn mann jeg har i dag, nesten ihvertfall. Litt tiltaksløs og treig. Men tror jeg hadde blitt helt utslitt av en turbomann når jeg ikke er sånn sjøl!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Dersom det kun var de to mennene jeg kunne velge mellom hadde jeg heller vært alene ;-)
♣ Christiane ♣ Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Har nr 2 , og skulle gjerne hatt noe litt nærmere nr 1 , hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Har nr 1, og skulle gjerne hatt noe litt nærmere nr 2, hehe
Gjest Miryks Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Ei venninne av meg er sammen med førstnevnte. Herlig kar, supermorsom å være med. MEN jeg tror ikke jeg kunne klart å vært sammen med en sånn type. Gubben her er noe midt på. Passer meg utmerket
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Heller alene enn med en av de to stereotypene der ;-) Men om jeg måtte ville jeg heller hatt nr. 2. Jeg liker et rolig og forutsigbart liv selv, så å være noen annens bremsekloss ville bare ført til sure miner fra begge parter i det lange løp.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Jeg villet valg nr 1. Er vel selv sammen med en slik og det kan være litt slitsomt av og til , men vi har det så utrolig morsomt sammen. Han overasker meg stadig i hverdagen og gjør at jeg føler meg elsket.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har førstnevnte. Og så mange damer misunner meg og beundrer min kule mann. Alltid midtpunkt og får alle til å le. En mann med tak i. Men de skulle bare visst hvor jævla slitsomt det er. Når en mann har 100 nye ønsker hver uke så slutter du etter en tid å ønske deg noe selv. Alt blir en byrde. Og motoren til dette kjøret er konkurranseinstinkt og et umettelig oppmerksomhetsbehov. Ikke spesielt sjarmerende i lengden. Men damer med trygge og rolige menn fantaserer om min mann. Gresset er grønnere på andre siden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Har en nr 2 og er pisselei av det sure oppsynet hans. Alt er et ork, alt er vanskelig, kan vi ikke bare gjøre som vi alltid har gjort da? Grøss og gru!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 #13 Skal vi klone mennene våre til det perfekte?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #16 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har hatt forhold/samboer med begge deler. Jeg ville sikkert tidligere sagt som noen her valgt nr 2, men nå er jeg overbevist om at jeg ville valgt type mann 1. Jeg tenker på han enda og angrer på at jeg gjorde det slutt. Han fikk meg til å føle meg levende og elsket. Selv om han tok mye "plass" var han faktisk fantastisk i mine øyne. Trist men sant, så nå sitter jeg her og angrer.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #17 Skrevet 20. mars 2012 #12, gjerne det! Det kan vel bli for mye av det gode med nr 1, men tro meg... nr 2 er en skikkelig energisuger. I begynnelsen synes jeg det var fint at mannen var rolig (siden jeg er ganske lik nr 1 selv), men nå er jeg så leeeeiiiiiiii av gammelmannsholdningen hans! #13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå