Gå til innhold

Andre som har klagd på endringer i kontantstøtten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig du kan klage på dette (jeg er usikker på reglene rundt innvilgelse av denne støtten), men jeg synes i utgangspunktet at det er helt supert at de har "flyttet" kontantstøtten ned til barn som er 12-18 mnd.

De som har barn født i perioden september - desember har jo ingen reell valgmulighet.

Uansett så skader det jo ikke å klage :) Håper selvfølgelig at du får det innvilget ettersom dere har belaget dere på å få kontantstøtte en stund til.

Skrevet

Ja helt enig at det gir større valgmulighet til flere å gi mer støtte i en kortere periode så forstår hvorfor de endret systemet :)

Dessverre blir det vanskelig for oss som har lagt opp en plan med dette som inntekt i en lenger periode, har søkt og fått innvilget permisjon fra jobb osv. osv.

Syntes det virker rart at de kan trekke tilbake et vedtak som er gjort jeg da...

Skrevet

Dette har jeg å tenkt mye på, ettersom dette gjelder oss også, har lyst til å klage, men vet liksom ikke hvor jeg skal henvende meg.

NAV har vel ingen "makt" her?

Dette med tilbakevirkende kraft kan brukes, men mener å ha lest at de skal ta opp dette på stortinget i disse dager..

Kjempesurt for oss som har planlagt å få inn disse ekstra 3300,- per mnd i et år til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...