Gå til innhold

Mitt skatteopgjør kommer ikke opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker de hadde problemer med dette i 2010, at noen fikk ikke opp sluttresultatet av ligningen sin. Vel, nå har dette skjedd meg. Utrolig irriterende og tør ikke levere denne. Ligningskontoret skjønte ikke hva jeg mente og jeg litt fortvilet.

Andre som får opp ligningen men som ikke får opp selve beløpet på skatteoppgjøret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvangivelsen er en PDF, så får du noe får du alt... Alternativt har du rotet deg inn på siden der du kan endre og der får du ikke samme info.

Skrevet

Er du eller mannen selvstendig næringsdrivende? I så fall kan du risikere at du ikke får opp noe nå. Jeg får ikke vite noe før til høsten, og vil ikke få skattepengene før til høsten.

Skrevet

#3 - skulle stå at jeg får skattepengene i oktober...

Skrevet

Jeg får det heller ikke opp, antageligvis for at jeg er registrert med et enkeltmannsforetak...?...

Skrevet

Jeg får det heller ikke opp, antageligvis for at jeg er registrert med et enkeltmannsforetak...?...

Ja da er du selvstendig næringsdrivende. Da har du vel mest sannsynlig en regnskapsfører som fikser selvangivelsen for deg? Vår regnskapsfører har såvidt begynt og sender vel ikke inn selvangivelsen før godt over påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...