Gå til innhold

Hva kjøper man til personalet i en barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter i styret, og alle ansatte skal få en påskjønnelse fra styret for innsatsen. Den er eksepsjonell, så de aner ikke at det blir middag istedet for personalmøte, dvs de skal få et hint sånn at de ikke er mette når de kommer...

De skal også få en gave. Men hva?? Mange damer og et par mannfolk, prisklasse: rundt 400,-.

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt et gavekort av noe slag. Bor i Trondheim og her er det noe som heter midtby-sjekken. Der legger man i så mye penger man vil også kan den brukes på de aller fleste butikkene i sentrum. Veldig greit når man skal kjøpe noe til en gruppe personer som ikke har annet til felles enn valg av yrke ;-)

Skrevet

En gavekurv med litt "eksklusive" ting, som oljer, balsamico, te, kaffe, kjeks, nøtter, ost, chutney osv..

Gavekort på kino, sportsforretning, polet osv..

Skrevet

Gvekort er jo praktisk, men veldig kjedelig. Det blir som å få gå hjem to timer før tiden uten trekk i lønna. Jeg ville blitt mer glad for en blomst eller nesten hva som helst annet.

Hva med en bok og en konfekteske å kose seg med i påsken?

Skrevet

Gavekort og et fylt påskeegg? Vi pleier å få fylte påskeegg som premier i salgskonkurranser før påske, og det er kjempekoselig:)

Skrevet

Jeg synes mams sitt forslag var godt. Et påskeegg med litt godterier og et gavekort på noen kroner oppi. Da kan du kjøpe det samme til alle og risikerer ingen grove "bommer", som vin til en avholdsmann eller ost til en melkeallergiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...