Gå til innhold

Tid for eng! Men må jeg fjerne plenen??

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Har vært i utlendighet og hadde seff kofferten full av frø ved ankomst heimlandet.

En del av plenen ligger for seg selv, den ligger og skriker etter plenklipp hele sommeren men blir neglisjert fordi det innebærer løfting av gressklipper opp en murkant, noe ryggen ikke liker.

Jeg har tidligere hatt sommereng i en del av hagen, med stor suksess, men da var jorden uten plen da jeg sådde. Tror dere jeg må fjerne hele bloody plenen før jeg sår eng igjen? Det synes nemlig ikke ryggen min høres noe kult ut... Deter meldt så fint vær fremover, selv her, at jeg ser for meg en helg med rumpa i været i hagen. Altså, - misforstå meg rett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn fornuft tilsier vel at man burde fjerne plenen.

Min rygg sier spre de ut babe.

Gjest sug lut
Skrevet

Har vært i utlendighet og hadde seff kofferten full av frø ved ankomst heimlandet.

En del av plenen ligger for seg selv, den ligger og skriker etter plenklipp hele sommeren men blir neglisjert fordi det innebærer løfting av gressklipper opp en murkant, noe ryggen ikke liker.

Jeg har tidligere hatt sommereng i en del av hagen, med stor suksess, men da var jorden uten plen da jeg sådde. Tror dere jeg må fjerne hele bloody plenen før jeg sår eng igjen? Det synes nemlig ikke ryggen min høres noe kult ut... Deter meldt så fint vær fremover, selv her, at jeg ser for meg en helg med rumpa i været i hagen. Altså, - misforstå meg rett!

Grisepike.

Men forøvrig: gress er vel mer overlevelsesdyktig enn det meste, men om du kan punktere plenen litt? Ta unna små felt og så tett med eng, så kanskje de er sterke nok til spre seg?

Gjest amandine
Skrevet

Jeg tror faktisk plenen inneholder en del mose, så jeg ska lprøve å skrelle vekk den, iallefall. Har gåglet litt og funnet ut at i en perfekt verden må jeg nok fjerne gresset.. Det blir nok til at jeg fjerner mosen og punkterer godt med et greip, tenker jeg. Og så kan jeg glede meg til alle de fine bukettene jeg skal få til sommeren! Jammen flaks at jeg har mange små vaser! hi hi

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Er det ikke en gjeng kvisete fjortiser med sterke rygger og tomt kontantkort. Du kan betale for å gjøre tungarbeidet, mens u ligger på en solseng og drikker mojito?

Gjest sug lut
Skrevet

Er det ikke en gjeng kvisete fjortiser med sterke rygger og tomt kontantkort. Du kan betale for å gjøre tungarbeidet, mens u ligger på en solseng og drikker mojito?

Du kan få låne min! han trenger sommerjobb!
Skrevet

Hvis ikke amandine vil låne ham så send ham hit. Hytta og dukkestua trenger en omgang med rørosrød til sommeren.

Hater å male, men er veldig flink til å servere kaldt drikke og se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...