Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 For første gang! Ikke så mye da...nesten 4000,- Men, lurer på om jeg har fått foreldrefradrag. Hvor mye er det på, og hvor skal det stå? Finner ikke det iallfall
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Det må du føre på selv og du skal ha mottatt brev fra barnehagen på hvor mye du har betalt i barnehageplass. Det fører du på i post 3.2.10 (om jeg ikke husker feil).
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Det må du føre på selv og du skal ha mottatt brev fra barnehagen på hvor mye du har betalt i barnehageplass. Det fører du på i post 3.2.10 (om jeg ikke husker feil). Ok, står ikke oppført noe på denne posten ser jeg. Men, mener dette alltid har stått før. Kan de ha glemt det i år da? Har to ban i bhg. forresten, og fradraget blir vel da 35 000,- ?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Det må du føre på selv og du skal ha mottatt brev fra barnehagen på hvor mye du har betalt i barnehageplass. Det fører du på i post 3.2.10 (om jeg ikke husker feil). Ok, står ikke oppført noe på denne posten ser jeg. Men, mener dette alltid har stått før. Kan de ha glemt det i år da? Har to ban i bhg. forresten, og fradraget blir vel da 35 000,- ? Hva fradraget blir vet jeg ikke så mye om. Har barn i barnehage for første gang og har mottatt brev fra barnehagen om hva jeg skal føre på hvor. Sjekk opp hva du har betalt og før på selv. Kanskje du får igjen penger da
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Det må du føre på selv og du skal ha mottatt brev fra barnehagen på hvor mye du har betalt i barnehageplass. Det fører du på i post 3.2.10 (om jeg ikke husker feil). Ok, står ikke oppført noe på denne posten ser jeg. Men, mener dette alltid har stått før. Kan de ha glemt det i år da? Har to ban i bhg. forresten, og fradraget blir vel da 35 000,- ? Hva fradraget blir vet jeg ikke så mye om. Har barn i barnehage for første gang og har mottatt brev fra barnehagen om hva jeg skal føre på hvor. Sjekk opp hva du har betalt og før på selv. Kanskje du får igjen penger da Satser på det Har aldri måtte betale før. Har tilogmed trukket 500,- ekstra i mnd. for å slippe å få baksmell. Mannen fikk igjen nesten 6000,- heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Studerte den fra i fjor og stod oppført med over 40 000,- i foreldrefradrag, ikke noe i år. Satser på å få igjen da.
Har to nydelige jenter Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Hvis du har to barn i bhg, kan du få trukket fra maks 40.000, men selvfølgelig ikke mer enn du har betalt i løpet av året. Har barna full plass vil du ganske sikkert ha betalt over denne summen. Sjekk forresten om ev, samboer/ektefelle har fått fradraget før du fører det opp. Her ble det automatisk delt likt mellom meg og mannen i år, tidligere har jeg fått hele fradraget,
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Hvis du har to barn i bhg, kan du få trukket fra maks 40.000, men selvfølgelig ikke mer enn du har betalt i løpet av året. Har barna full plass vil du ganske sikkert ha betalt over denne summen. Sjekk forresten om ev, samboer/ektefelle har fått fradraget før du fører det opp. Her ble det automatisk delt likt mellom meg og mannen i år, tidligere har jeg fått hele fradraget, Mannen har ikke fått noe heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå