Gå til innhold

Våken om natta = syk neste dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er gravide og sliter med nattesøvnen, hvordan gjør dere det i forhold til jobb? Jeg er våken flere timer av natta to-tre ganger i uka. Av og til går det greit, og av og til blir jeg hjemme halve eller hele neste dag for å få hentet meg inn. Har en jobb som gjør at det trengs ingen vikar for meg, men det er heller ingen som tar arbeidsoppgavene mine de dagene jeg er borte så de hoper seg opp.

I utgangspunktet synes jeg ikke at det å ha sovet dårlig kvalifiserer til egenmelding, men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at jo mer jeg "tar meg sammen" og drar på jobb, jo mer sliten blir jeg, og jo mindre får igjen jeg sove. Så for å bryte den onde sirkelen gjør jeg det heller slik ( men sitter igjen med skikkelig dårlig samvittighet.)

Har vurdert å få en gradert sykemelding, har mye stress på jobben. Men vet også at om jeg går ned noen prosenter så må jeg bare jobbe desto raskerer når jeg er på jobb.

Gjesp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten finne ut hva som funker for deg. Men on du jobber gradert så kansje du kan komme litt senere. Kan du jobbe hjemmefra? Ikke slit deg ut. Blir mye når den lille oxo kommer ut. Det er heller ingen som takker deg for att du står på . Lykke til.

Skrevet

Så lenge det at du er borte bare går utover deg selv så er det vel greit... selv ville det aldri falle meg inn å være borte fra jobb fordi jeg er trøtt, men nå er det fort et stooort problem om jeg er borte da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...