Solskinnsbolla Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vi venter, litt uventa, nummer 3, og da blir det jo noen utfordringer. Som f.eks bil... Har ei på snart 4 og ei på snart 6, så vi trenger en bil som har plass til 3 bilseter. Sikler veldig på Ford S-Max, men er ikke den fryktelig dyr?
Kari K. med to søte små Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10079172 Denne testen kan være til hjelp:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Vi har to beltestoler av typen cybex og maxi cosi. VI har Ford mondeo og det går akkurat (men har jo ikke de minste stolene da) Vi har også saab 95 stasjonsvogn, men har ikke kjørt den etter at babyen ble født, men jeg tror det går det der også. Touran har vistnok 3 cm bredere baksete enn mondeo, så der skal det også gå...
Solskinnsbolla Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2012 Det tror jeg på! Den ser helt suveren ut.
HH72 Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Ford S-Max her også:-). Mye bedre plass enn i touranen, der midtsetet bare er en liten stripe
Mamma i vinden Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Citroen (grand) picasso. Grand picasso har to ekstraseter bak baksetet og større bagasjerom. Vi har denne og er veldig fornøyde. Kan anbefale å gå for en bil med tre separate seter i baksetet. Da står setet i midten bedre.
FrkGod Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Mange biler som det går bra med, men kommer ann på hvor stor plass man trenger ellers. Passat og volvo v70 er store stw. Men mange fine 5 +2 biler å få oxo. Lykke til.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Får plass i volvo v60 også. Vi har kjøpt Volvos egne seter, det er britax med Volvo-logo, vet ikke om det er samme som vanlig britax. Vi har en på nesten 4 og en på 2 når babyen kommer. Ellers har vi en suzuki grand vitara xl7, det er 7 seter men bruker ikke de to bakerste setene. Jeg har tenkt å ha et barn pr. Dør i den, altså to bak og en i forsetet.
Nilla43 Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Skaff deg en S-Max! Den er ikke såå dyr, og du kommer ikke til å angre :-)
Vogndilla Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Ford S-Max her også:-). Mye bedre plass enn i touranen, der midtsetet bare er en liten stripe Hmm, vi har touran og har tre separate seter bak, ikke en liten stripe?
mulder Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Volvo v90! Superfornøyd både med bagasjerom og seteplass :-D Vet det er en del som anbefaler biler med skyvefører da det er lettere å få ut ungene på trange parkeringsplasser.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Ford S-Max her også:-). Mye bedre plass enn i touranen, der midtsetet bare er en liten stripe Hmm, vi har touran og har tre separate seter bak, ikke en liten stripe? Vi har også en Touran, og vi har heller ikke en liten "stripe" som det midterste sete. Alle er like store gitt,hihi
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Her anbefaler Mercedes Vito og dere kommer ikke til å angre! Supergod og trygg bil med god plass! :-) Vi har 9 seter, men finnes og så i 8 seter og evt dere kan ta ut dei setene dere ikke trenger! :-) Sikere bil skal man lete lenge etter! :-) Lykke til med bilkjøp! :-)
Solskinnsbolla Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 22. mars 2012 Tusen takk for svar alle sammen! Ser at det er litt å velge mellom, så vi får nok ta oss en liten runde å sjekke hva vi liker. (Selv om jeg helt klart har forelska meg i Ford S-Max...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå