År og dag Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Mannen min er Liverpoolsupporter, svogeren min heier på Manchester united. Nå har svogeren kjøpt manchester united- fotballdrakt til posen vår, og samboer ble dritsur og ville kaste den. Men 4 åringen likte fotballdrakten, og den har enn så lenge ikke havnet i bosset. Er det virkelig en så stor provokasjon å kjøpe fotballdrakt med "erkefienden" som mannen min mener? Den ellers så rolige mannen min er fornærmet på svogeren, og stemningen sur mellom dem. Barnslig, synes nå jeg, men jeg har visst ikke forstått dette m supportere....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg synes også det er barnslig, men det er en mannegreie, så bare la dem holde på. Eksen digger ManU, mens kjæresten min digger Liverpool. Begge vil at poden skal gå med sitt lags drakt, men her har jeg bare sagt at ettersom jeg gir f... så får far bestemme. Orker ikke legge meg opp i det..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Hehe, ble han sur pga det? Ja litt barnslig syntes nå jeg..
Gjest Kira med en av hver Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Hehe, enig i at det er litt barnslig.... Men det er faktisk en fornærmelse å kjøpe fotballdrakten til "erkefienden", og jeg vet om flere som ville nektet sin sønn å gått med den drakten.
holahopp Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 hehehehehehhhe gud hvor jeg ler.. Jeg har det helt likt..eller delvis. Hvis svogeren min får united drakt så vil han brenne den foran han som elsker man u.. liverpoolsupportere er bare helt fanatiske..går ikke an å forandre de i det hele tatt. Har ikke opplevd noen andre supportere som er sånn og feiden de hadde med hverandre var for 2 århundre siden..hehe vittig
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Ja, det er barnslig. Men desverre er det nok sånn det er:) Mannen til mamma er ManU fan, så hver gang vi er der og han ser kamp sitter mamma og jeg å kommenterer.. "åh, er det LIVERPOOL eller?? Jaaa, det må det jo være siden de VINNER!!!" og kommentarerer i den duren Han blir ordentlig sinna, og nekter å snakke med oss. Er jo derfor vi gidder å holde på, han lar seg provosere
År og dag Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2012 Må innrømme at jeg ble lettere sjokkert på samboeren, som ikke ser en eneste fotballkamp, og allikevel ble sur da sønnen fikk feil fotballdrakt. Men det er vel mye følelser i fotball for mannfolka.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Er neppe så mye drakten i seg selv som er problemet, men provokasjonen fra "erkefienden" noe som din svoger også vet og som helt sikkert var misjonen med å gi gutten drakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå