Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Har opprettet en lukket gruppe på facebook, men jeg får ikke til å legge til personer som jeg ikke har på vennelisten i gruppen. Ønsker ikke å ha alle personene som "hØrer til" i gruppen på vennelisten min, hvordan kan jeg få lagt dem til i gruppen uten å ha dem på vennelisten?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 da må de vel be om å bli medlemmer?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Hmm, ok. Litt dumt da, siden det da blir vanskeligere å nå ut til dem som skulle vært i denne gruppen, siden jeg ikke får lagt noen av dem til Men takk for svar
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 men du kan jo dele gruppen, og be andre dele den?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Det er en gruppe for et lag jeg har, tenkte det var greit å kunne dele informasjon der Ønsker som sagt ikke å ha disse på vennelisten, da jeg prØver å ha bare venner og familie på listen. Så da blir det vanskeligere å nå ut til dem, ihvertfall i starten
OssTre<3 Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 E ganske sikker på at det ikke går om gruppen skal være hemmelig. Du kan jo ev. slette personene etter du har lagt dem til som venn da? De kan vel ikke bli slettet fra gruppen da?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Det er ikke en hemmelig gruppe, men en lukket gruppe. Gjør det noe forskjell, eller får jeg ikke gjort det da heller? Hadde ikke lyst til å legge dem til vennelisten, for så å slette dem, virket liksom litt slemt, da det er ungdom det er snakk om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå