Gå til innhold

Flere som føler seg helt stappa?


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Blir litt smånervøs for at det er noe annet galt i magen,

da jeg blir julaften mett etter en halv porsjon middag og føler meg helt ubehagelig stappa i flere timer etterpå!

Var sånn sist, men da var det de siste mnd. da magen var stor og det var lite plass... Nå er jeg bare straks i uke 15.

Magen syns jo greit og livmor er snart oppe ved navelen kjennes det ut som, men burde vel ikke føle meg sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og...........har gått fra å være voldsomt sulten hele tiden til å bli stappmett etter middag...........tenker det må ha noe med hvor høyt livmoren ligger nå å gjøre? Men, men klager ikke på å bli fort mett, bedre enn å være sulten hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også det, kan være veldig, veldig sulten, men blir fort mett. I tillegg har jeg vært mye kvalm/spydd, så magesekken har nok også krympet litt. Veldig kjedelig, for jeg er glad i mat (og trenger litt kalorier snart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det i første svangerskap.

 

Forrige og denne gangen, kan jeg ikke få nok mat...frustrende! Trøsten er at det heldigvis går over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er helt stappa. 11 uker. Orker lite mat, kaster opp mye og blir fort forstoppa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg veldig fort stappa! Slitsomt....orker lite mat men blir kvalm om jeg spiser for lite...i dag er en dårlig dag på det området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det sånn. Spesielt om kvelden. Når jeg spiser kveldsmat, føler jeg at jeg legger mat oppå maten som ligger oppå maten inne i magen.

 

Ganske ekkelt, men levbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...