Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg ser DnB reklamen. Når kona stenger tv fordi det er for fin dame i en reklame på tv. noen som føler seg truffet :-P
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 hehe, jeg også Jeg tenker forøvrig på dere om jeg ser damer med vogn. Kan de være på dib tro?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Haha jeg tenker også når jeg ser en dame med vogn "Tro om hun er på dib, eller om vi faktisk snakekr litt sammen her på dib" Rart da at en fremmed person med vogn kan være en jeg egentlig vet masse om gjennom dib..
SmellyCat Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Haha, jeg tenker det samme om alle som har unger nå. Tror alle jeg kjenner er på dib uten at jeg vet det, og lurer selvfølgelig på fremmede damer med vogn
Musemorbr / Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Sånn har jeg også det. I tillegg til at jeg mistenker alle for å være her, lurer jeg alltid på om venner vet at jeg er her. Ikke at jeg skjemmes for å være her da. Jeg har før sett flere oppdatere facebook med informasjon herfra om uke til uke i graviditeten og sånn, men det er jo ikke sikkert de er her nå etter fødsel. Likevel lurer jeg av og til om enkelte som skriver her er folk jeg kjenner.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 hvem vet, kanskje vi er fb-venner Musemor?
Linerlen og pipipen Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Tenker på det hver gang jeg ser noen med mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå