Gå til innhold

Treff i Sandefjord


FrkGod

Anbefalte innlegg

Det blir treff fredag 23 mars kl 11.00.

På jordbær pikene på hval torvet. Hyggelig om vi blir en gjeng.

Se etter gravide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er med! Hadde vært litt gøy å visst litt om dere på forhånd! Bortsett fra at magen er stor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 juni. Bor i stokke. Har samboer og en gutt på snart 5.

Er egentlig fra ålesund, men bod på østlandet siden 2001.

Noe mere dere vil vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9.juni og har ei jente på litt over 3 år. Flytter til Sfj i slutten av april, venter bare på at huskjøpet skal gå i orden ;-) foreldrene mine har bodd i Sfj i ca 15år. Er opprinnelig fra Kirkenes, men flyttet derfra i 98.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir kjekt å treffe dere på fredag. Åssen ser dere ut? Jeg er ca 160 og har blond str krøllet halvlangt hår. Så se etter ei lita rund krøll topp:) Greit å vite hva man ser etter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kjekt å treffe dere på fredag. Åssen ser dere ut? Jeg er ca 160 og har blond str krøllet halvlangt hår. Så se etter ei lita rund krøll topp:) Greit å vite hva man ser etter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.Har vært på ferie i 3 uker,så har desverre ikke hatt muligheten til å komme meg på nett.Skulle gjerne vært med idag,men jeg får være med neste gang. Er forresten en jente på 25,opprinnelig fra Harstad i Troms fylke.Har en datter på 15 mnd og venter nå tvillingjenter.Ikke så lenge siden jeg flyttet ned til Sandefjord,så det skal bli koselig å bli kjent med dere,siden jeg ikke kjenner noen fra før.Håper dere har hatt en fin dag på Jordbærpikene idag og gleder meg til å høre fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var veldig koselig i dag, og noe jeg har veldig lyst til å gjenta!! :) Håper vi kan treffes flere ganger, og hyggelig at flere også vil bli med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var veldig hyggelig. Fint at flere vil vere med. Skal vi sette opp nytt treff nå? Hva med uka etter påske? 10 april kl 1100? Jordbær pikene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe hyggelig i dag!!! Synd jeg var nødt til å gå så tidlig.... Litt usikker om jeg klarer å komme meg ned til 10.april, men skal prøve :-) Hvis ikke er jeg på plass for fullt 21. April!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jobber kan ikke de si fra om når de kan på dagtid den uken. ?

Jeg har ikke noe på tapeten enda den uka så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Finnes det ikke noen mulighet til å legge noen treff på en ettermiddag også, det er sikkert flere enn meg som jobber hver dag og derfor ikke har mulighet til å bli med på lunsjtreffer. Synes det hadde vært koselig å få blitt med en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer best dagen for meg, men får sikkert til en ettermiddag oxo. Nevn tid og sted dere som passer best for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer det også best på dagen for meg,men bare dere kommer med tid og sted,så skal jeg se hva jeg får til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at jeg ikke har sett denne før nå. Jeg jobber turnus og kan ikke tidlig på 10 april.. Egentlig er det bare 12 april som passer dagtid for meg den uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

fikk plutselig fri i påska, og da ble det gjort litt om på jobbinga mi, ser ikke ut som jeg kan 10. likevel.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har dessverre heller ikke mulighet til treff i morra, men nå er d bare 14dager til vi flytter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...