Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Har så vondt i hendene på det "kjøttfulle" stykket under tommelen. Smertene går ikke ut i fingrene eller oppover armene. Verst på høyre side. Er kjempevondt bare å komme borti. Idag hadde jeg problem med å stifte sammen papir fordi det gjorde vondt.
kei80 Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Er du gravid eller har mensen? Ikke vannoppsammlinger du har?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Er du gravid eller har mensen? Ikke vannoppsammlinger du har? Niks, ingen av delene. Kjennes ikke ut som vann.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Senebetennelse? Men skal ikke det stråle oppover eller utover? Ellers kan det kjennes ut som det ja. Hva gjør man med det da? Jeg kan ikke bli sykemeldt. Nettopp begynt i ny jobb (kontor). Hi
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Man gjør ofte ingenting med senebetennelse. Støttebandasje eller Voltaren (?) kan være aktuelt. Prøv å ikke belaste den hånda så mye. Det pleier å gå over av seg selv ofte. Det trenger ikke å stråle nei.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Man gjør ofte ingenting med senebetennelse. Støttebandasje eller Voltaren (?) kan være aktuelt. Prøv å ikke belaste den hånda så mye. Det pleier å gå over av seg selv ofte. Det trenger ikke å stråle nei. Takk for svar! Det er begge hendene... Vanskelig å ikke bruke. Skriver på PC hele dagen. Hi
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Er det ikke da bare at det er uvant/nytt arbeide for deg? Kanskje du ikke sitter/jobber på en ergonomisk riktig måte?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Er det ikke da bare at det er uvant/nytt arbeide for deg? Kanskje du ikke sitter/jobber på en ergonomisk riktig måte? Nei, det er ikke nytt arbeid for meg. Har jobbet på kontor i 10 år, men har byttet arbeidsgiver nylig. Har hev/senk bord, sånn brett istedenfor mus osv. Alt skal være tilrettelagt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå