Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i hendene på det "kjøttfulle" stykket under tommelen. Smertene går ikke ut i fingrene eller oppover armene. Verst på høyre side. Er kjempevondt bare å komme borti. Idag hadde jeg problem med å stifte sammen papir fordi det gjorde vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid eller har mensen? Ikke vannoppsammlinger du har?

Skrevet

Er du gravid eller har mensen? Ikke vannoppsammlinger du har?

Niks, ingen av delene. Kjennes ikke ut som vann.

Skrevet

Senebetennelse?

Men skal ikke det stråle oppover eller utover? Ellers kan det kjennes ut som det ja.

Hva gjør man med det da? Jeg kan ikke bli sykemeldt. Nettopp begynt i ny jobb (kontor).

Hi

Skrevet

Man gjør ofte ingenting med senebetennelse. Støttebandasje eller Voltaren (?) kan være aktuelt. Prøv å ikke belaste den hånda så mye. Det pleier å gå over av seg selv ofte. Det trenger ikke å stråle nei.

Skrevet

Man gjør ofte ingenting med senebetennelse. Støttebandasje eller Voltaren (?) kan være aktuelt. Prøv å ikke belaste den hånda så mye. Det pleier å gå over av seg selv ofte. Det trenger ikke å stråle nei.

Takk for svar! Det er begge hendene... Vanskelig å ikke bruke. Skriver på PC hele dagen.

Hi

Skrevet

Er det ikke da bare at det er uvant/nytt arbeide for deg? Kanskje du ikke sitter/jobber på en ergonomisk riktig måte?

Skrevet

Er det ikke da bare at det er uvant/nytt arbeide for deg? Kanskje du ikke sitter/jobber på en ergonomisk riktig måte?

Nei, det er ikke nytt arbeid for meg. Har jobbet på kontor i 10 år, men har byttet arbeidsgiver nylig. Har hev/senk bord, sånn brett istedenfor mus osv. Alt skal være tilrettelagt.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...