Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg vet at den kommer på nett imorgen, men NåR imorgen? Er det snakk om ved midnatt el feks kl 0800. Husker at det var kaos i fjor da alle skulle logge inn samtidig ;-) Jeg er kjempespent, regner med at jeg får igjen noen kroner :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 i morra? Er det ikke i april? Haha, når jeg leste overskriften tenkte jeg "åå, enda en som ikke vet når den kommer", men jeg vet det jo tydeligvis ikke selv
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Og nå leste jeg at det var i morgen ja Alt man kan lære
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 den legges ut kl 8 blir det sagt Såå spennende!! Imorgen blir morgenkaffien inntatt på kontoret :-)) HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Det er feil. I følge vg.no som har intervjuet noen på altinn, begynner de å legge ut i kveld. Står ikke tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Det er feil. I følge vg.no som har intervjuet noen på altinn, begynner de å legge ut i kveld. Står ikke tidspunkt. Huff.. Nå kommer jeg til å være innom altinn ca 50 ganger før leggetid ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå