Gå til innhold

Kom dere på 3D ultralyd damer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag var vi på 3D ultralyd, og det var en helt fantastisk flott opplevelse!! Er forresten i uke 29. Jeg hadde med de tre gutta mine på 14, 11 og 8, og selvfølgelig mannen min. Det første babyen viste frem var at det virkelig er en liten jente! Vi hadde fått beskjed om det på den ordinære ultralyden også, men jeg som har tre gutter trodde ikke helt på det... Hun åpnet opp munnen og øyne, og en gang så det nesten ut som om hun smilte litt. Vi satt helt fascinert foran skjermen!! Legen var utrolig dyktig og nøye (var inne i 40 minutter), og alt så veldig bra ut! Vi fikk med oss bilde og en liten video film. Det var virkelig verdt hver eneste krone og anbefales på det sterkeste!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh så gøy :)

Skal selv på 3D den andre april,gleder oss masse :)

Skrevet

Hva koster 3D ultralyd? Når bør den tas? Er veldig fristet.....

Skrevet (endret)

Nå veit ikke jeg hvor i landet du bor,men skal i Moss og der koster det 1250,- da får man et bilde åringer ut pluss en cd plate med bilder.

Anbefales å tas fra uke 26-30 et eller annet husker ikke helt i farta .

Endret av karen83
Skrevet

Prisen varierer. Jeg betalte 1450,- , men legen er spesialist i fostermedisin. De anbefalte å ta det mellom uke 28-34. Jeg fikk en CD med mange bilder (bl.a.bevis på at det er jente...) og en liten video. Først tenkte jeg at dette var dyrt, men det var virkelig verdt det!! En opplevelse for livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...