Gå til innhold

er det mulig å bli så mye syk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært yrkesaktiv i 12 år, og i den siste jobben jeg hadde (som jeg hadde i 3 år) var jeg borte 2 ganger ifbm sykehusinnleggelse på sønnen, og omgangssyke på dattra mi. Har også hatt et par korte sykemeldinger som følge av en konkret skade (ikke typ forkjøla). De andre årene har jeg kanskje vært borte 5 ganger tilsammen....

Nå har jeg altså på 1 år vært forkjøla ikke mindre enn HELE tiden!!! 2 lungebetennelser, 1 influensa og MASSE forkjølelser. Hvordan er det mulig???

Jentungen var syk en uke, og var borte endel fra jobb da. Uka etter ble guttungen syk (forrige uke) og han lå hele uka... og jeg borte fra jobb. Nå er det jeg som er syk..IGJEN! Jeg rekker ikke å bli frisk fra en ting før jeg blir syk for noe annet. Hvordan er det i det hele tatt mulig?? Jeg må vel være immun for halvparten av alt som går nå?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn føler jeg det har vært her i huset siden nyttår.. Har knapt holdt meg på jobb en hel uke siden.

Er det ikke ungen som er sjuk, så er det jeg- utrolig plagsomt!

Pappaen har jo også måttet være hjemme med ungen, men han har i det minste sluppet å bli syk selv.

Og nå er det jo i gang igjen med hosting og snørring...

Skrevet

Ja, en ting er liksom ungene. Jeg er vant til at de er syke...men jeg er jo aldri syk!! Tror mangel på kontakt med syke har ødelagt immunforsvaret mitt. Har alltid jobbet med syke mennesker, enten i hj.spl, sykehjem eller på legekontor. Nå jobber jeg bare med friske folk, så jeg er brutt ned. Buhu!

God bedring til deg og alle dine!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...