Gå til innhold

Ting skjer:-)


Lille spire 12

Anbefalte innlegg

Samboer synes det begynner å synes litt, selv om vi bare har kommet til 6+2:-) oppblåst mage, og pupper som blir større... Lenge leve joggebuksa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det ikke er bare meg! Helt siden noen dager før ikm har jeg følt meg større. Jeg var da forkjølet og hadde stått over noen treningsdager, og jeg husker jeg tenkte at jeg følte meg tjukkere men syntes det var snedig at noen dager på sofaen skulle føre til det:p Det var nok oppblåsthet, som fortsatt er tilfellet! Hele magen vettu! Er like langt som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare luft her å gitt:-P men er spennende å se hva som skjer med kroppen, ettersom det er første:-) er det din første å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5+3 jeg og begynner å mærke strammere/større mage i nedkant :) ikke oppblåst enda heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er min først også ja. synes tiden går ufattelig tregt..! derfor er det fint å ha flere mål på veien! først ultralyd, så fortelle familien. etter det vil flere kunne få vite det, og vips er kanskje uke 12 her:) håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser fram til hver dag som uketallet øker ja! Har ikke tenkt meg på tidlig UL. Jobber på føde/Barsel avdeling, så regner med det blir en UL i uke 12 ca. Familien får vite det 1 påskedag, er da 9 uker. Regner med at jeg blir avslørt på jobben rundt da, så har lyst til at familien får vite det først. Men nå føles det eviglenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...