Gå til innhold

Blir jo bare spekulasjoner dette med den Hercules ulykken, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere gutta boys har vært litt vågale og skulle tøffe seg ombord i flyet med noen manøvreringer også gikk det rett til h?? Siden det var 4 mannfolk og 1 dame tror jeg nok de kan ha funnet på et stunt som kostet dem livet, men som de ikke tenkte på risikoen.

Flere sier jo at de fløy for lavt og det kan jo tenkes at de ikke visste høyden på dette fjellet.

Stakkars, barn, ektefeller, samboere og familie som sitter igjen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Det er ikke uvanlig ved øvelser at de også trener på å fly taktisk og da flyr ganske lavt og nært bakkenivå. Det som skjedde her, mest sannsynlig, var et hurtig værskifte (om du har vært ved Kebnekaise så skjer det mellom massivene svært raskst og kan komme uforventet) og med turbulens så kom nok ikke flyet hurtig nok høyt opp.

Vær så snill. Tenk på de pårørende for du bestemmer deg for å spekulere i og å dele ut skyld.

Dette var en ulykke.

Skrevet

Man blir ikke en respektert og høyt ansett offiser av å tøffe deg på andres risiko. Tåpelig spekulasjon!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva gir det deg å lufte sånne spekulasjoner?

Skrevet

Nei, herlighet. Det var da den dummeste teorien jeg har hørt.

Skrevet

Er det en ting som er 100% sikker med den ulykken så er det at HI er fullstendig på bærtur.

Skrevet

Nei, det tror jeg overhodet ikke.

Skrevet

Dette skal jeg HELT ærlig innrømme var den dummeste og mest latterlige teorien jeg har hørt i denne saken. Og jeg skal ikke en gang si hva jeg tenker om at du følte behov for å lufte den i et offentlig nettforum og ikke bare kvelte den på egenhånd med egen sunn fornuft.

Høyt respekterte offiserer i forsvaret setter ikke sine kollegaer i livsfare for å tøffe seg!

Skrevet

Tror du det er Top Gun, eller? Er du mindre begavet, eller mener du bare å provosere..?

Skrevet

Dette er et av de største flyene, og det er ikke et fly bygget for kamp, smidighethet eller åringar, det er ét lastefly for å frakte folk og utstyr.. det er stort og tungt og klumpete i forhold til det du tenker på som typisk millitærfly.. forskjellen er som en elefant mot en kollibri...

Dessuten er det snakk om godt voksne og høyt respekterte offiserer, ikke ferske 18åringer med lappen.. alle har de familier, og si noe så tåpelig som at 4karer skal tøffe seg for ei dame og rissikere alt dette kan du holde deg for god til, inntill du setter deg inn i saken!

Skrevet

Når du skal komme med slike idiotiske spekulasjoner bør du være tøff nok til å signerer med nick.

Sitter faktisk familie og venner av crewet her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...