Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Ja, faktisk. Jeg har blitt spådd to ganger, en gang av Solrose. Og det har stemt så langt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Nei.. Blitt spådd en gang, men ingenting stemte..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 For egen del forstår jeg ikke hvorfor det skal være et eget forum for spåing på BiM. Kan ikke se noe som helst sammenheng mellom spå/syn/horoskop osv og det å være gravid. Det er like fjernt som om vi skulle hatt et forum for gravid og spøkelser, gravid og engler osv. Når det gjelder spørsmål som "kan du se om jeg blir gravid i vår" - er jo oddsen for å få rett ved ren gjetning god, uansett. Samme med "se på meg, blir det gutt eller jente..:" 50% vil jo få rett liksom. Må innrømme at det har irritert meg litt - for alle disse spågreiene kommer opp på nyheter på sidene, uten at det fremgår at det er under spåforumet. Har flere ganger klikket inn på ting jeg har trodd handlet om noe helt annet enn anmodning om å bli spådd.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Jeg tror virkelig på at det er ting mellom himmel og jord, men disse spågreiene her inne er bare tull og ren gjetning. Forstår heller ikke at det er et eget forum og at folk virkelig tror at det er "spådamen" som har sett ting gjennom en tråd på et forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå