Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 har vert sammen i 9 år, gift i 1 år. har to barn sammen og venter nr 3,,, det er ikkje rosenrødt hele tiden men vi har det godt.. og som eg ser det et vanlig forhold.. vi diskutere og er uenige i ting og tang men er voksne nok til å ta en alvors prat i ny og ne.. og er venner igjen etter en krangel rimelig fort.. sånn er livet.. vi kan ikkje forventa at vi skal ha det godt hele tiden.. men så lenge man er sikker på følelsene sine så har mand et godt. husk det alle sammen.. vær glad i mannen/kona deres og elsk kvarandre som om det ikkje var noken morgen dag.. dette er ikkje meint til dere som har slemme partnere osv.. lev og elsk. vi veit aldri ka morgen dagen bringer oss... og sånn at dere veit det eg er bare 26 år...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Jeg også Vi tar vare på hverandre i hverdagene, og så kommer festen som en bonus!
kaklemor Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg elsker mannen min også Han er så utrolig herlig, og vet hvordan han får meg glad<3 Vi har egentlig ikke passet noe særlig på noe siden det er helt naturlig for oss å bare kose masse, nusse , lage mat sammen og leke m sønnen vår:) Han gjør meg lykkelig og jeg vet jeg gjør han lykkelig for han forteller meg det hele tiden:) Har vært sammen i 5 og gift i 2 år i år:)
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 ÅÅÅÅh... Jeg elsker mannen min jeg ogsÅ <3 Han er den beste mannen som finnes. Han tar utrolig godt vare pÅ meg og omvendt. Koser og nusser nesten hele tiden og jeg føler vi har klart Å tatt vare pÅ kjæreste-følelsen til tross for at vi har vært sammen i 6 År og gift i snart 2 År <3 Selvsagt krangler vi litt innimellom, men det er bare sunt mener jeg. Han gjør meg lykkelig og fÅr meg til Å føle meg som den eneste for han i hele verden <3 Han gleder seg masse til Å bli far og jeg tror han blir en kjempe god pappa til nurket vÅrt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Sånn har jeg tenkt også. Vi har det vi har, også må vi ta vare på det. Selvom jeg er misfornøyd med at han er en elendig husfar som aldri gjør noe uten at jeg maser på han, så ville jeg ikke byttet han bort. Han har andre kvaliteter som jeg setter pris på, og han er flink med de små tingene. Et kyss, en klem...sånne ting. Han kysser meg alltid før jeg drar på jobb, og kysser meg alltid når han kommer hjem. Om jeg legger meg før han kommer han inn for å kysse meg god natt Etter 5 år i et rimelig destruktivt forhold vet jeg å sette pris på slike ting
bobbelfru Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Jeg elsker også mannen min. Vært sammen i 19 år gift i 10 av de. Noen ganger er jeg så sint på han at jeg har lyst å kaste han ut, eller låse han inn i kjelleren og la han bli der. MEN jeg elsker han og vi har det kjempe fint sammen. Vi har 1 barn og håper på et til men det virker ikke som vi blir velsingnet med fler. Han kjenner meg ut og inn og jeg han. Kan ikke tenke meg en dag uten han. Vi ler sammen, gråter sammen, kjeder oss har det fint sammen. Han er ikke perfekt men det er heller ikke jeg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Jeg elsker også min samboer, og synes vi har det veldig bra. Jeg er utrolig takknemlig for at han er min, og at han er far til mitt barn Jeg er heller ikke et øyeblikk i tvil om at han elsker meg, det viser han meg hver dag, på alle måter. Veldig mye av det folk skriver om her inne, er ikke, og har aldri vært et problem i vårt forhold, heldigvis. Småkrangling opplever vel alle, men så lenge man har en grunnleggende respekt og kjærlighet i bunn, så klarer man det meste. Det gjør meg egentlig mest trist å lese at så mange sliter så mye i sine forhold, for jeg vet jo hvor fantastisk det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå