Gå til innhold

Har du barn og dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet innlegg

Endret av Moderator-IS
Reklame
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, Ane, slutt å reklamere for deg selv.

Skrevet

Uff, Ane, slutt å reklamere for deg selv.

Hva er det som er galt med å reklamere for seg selv? Har du noe du er god på håper jeg du gjør noe ut av det du også! :D

Skrevet

Jeg kom opp som anonym i sted fordi jeg hadde trykket feil.. Grunnen til at jeg brukte Anonymforumet er fordi jeg ikke visste hvilket annet forum jeg kunne poste i, i tillegg til at jeg vet hvor glade dere er i å komme med kritikk som anonyme mens dere er stille som mus når dere må bruke eget navn.. :)

Håper noen som har lastet den ned kommer med en kommentar om hva de synes :) Om det var noe de savnet osv :)

Skrevet

Trenger man virkelig en hel bok om dette? Hva skjedde med sunn fornuft...?

Skrevet

Trenger man virkelig en hel bok om dette? Hva skjedde med sunn fornuft...?

Sunn fornuft er desverre noe veldig mange ikke har! Og det er ikke en hel bok det er et hefte.

En del av mine kunder kan fortelle meg om hårreisende historier fra datinglivet deres hvor alenemødre har tatt dem med seg hjem mens barna har vært hjemme. De ville sende barnevakten hjem og ha seg!

En annen kunne fortelle meg at alenemødre på nettdating sider var bankers. Lette på tråden som bare det. Jeg er rett og slett sjokkert over enkelte av de historiene som har kommet frem via samtaler jeg har hatt.

Enkelte kvinner trenger virkelig veilednign og må slutte å oppføre seg som horer!

Skrevet

Ja, for menn som er alenepappaer oppfører seg jo alltid så veldig mye bedre...

Skrevet

Nei det har jeg ikke sagt, men er det en grunn til at det er greit at alenemødre ikke oppfører seg? Når man får barn har man en forpliktelse til å være gode forbilder og ta hensyn til barnas beste.

Man kan pule så mye man vil synes jeg, men ikke når man har barna.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei det har jeg ikke sagt, men er det en grunn til at det er greit at alenemødre ikke oppfører seg? Når man får barn har man en forpliktelse til å være gode forbilder og ta hensyn til barnas beste.

Man kan pule så mye man vil synes jeg, men ikke når man har barnPa.

Men har noen virkelig spurt hva du mener?

Skrevet

Å ja, forumtroll. Kan ikke tro jeg gikk pÅ det etter alle disse Årene... ;)

Og uansett: slutt Å kalle dine medsøstre for horer. Det passer seg ikke for et voksent menneske Å omtale andre pÅ den mÅten.

Skrevet

Ja veldig mange! Jeg har daglig fått henvendelser fra både kvinner og menn, med eller uten barn om hva de kan gjøre anderledes for å finne kjærligheten. En del menn har vært på slike sjekkeskoler men det viser dem ikke annet enn triks om hvordan komme ned i buksa på flest mulig damer. De som er ute etter å finne noen å dele livet med sliter virkelig med det.

Kan jeg bidra med den erfaringen jeg har så gjør jeg det gjerne. Og siden det er så mange alenemødre som er her inne tenkte jeg det var greit å spre ordet :)

Man må ikke klikke hvis man føler man fikser sjæl og at drømmemannen er rett rundt hjørnet. Men har man lyst på andres innputt så er muligheten der :)

Skrevet

Tror neppe jeg har bruk for et hefte om hvor fæle alenemødre er

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"Enkelte kvinner trenger virkelig veilednign og må slutte å oppføre seg som horer!"

Bra salgspitch......

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ja veldig mange! Jeg har daglig fått henvendelser fra både kvinner og menn, med eller uten barn om hva de kan gjøre anderledes for å finne kjærligheten. En del menn har vært på slike sjekkeskoler men det viser dem ikke annet enn triks om hvordan komme ned i buksa på flest mulig damer. De som er ute etter å finne noen å dele livet med sliter virkelig med det.

Kan jeg bidra med den erfaringen jeg har så gjør jeg det gjerne. Og siden det er så mange alenemødre som er her inne tenkte jeg det var greit å spre ordet :)

Man må ikke klikke hvis man føler man fikser sjæl og at drømmemannen er rett rundt hjørnet. Men har man lyst på andres innputt så er muligheten der :)

Hvilket yrke har du da, som får sånne spørsmål daglig?

Jeg er godt etablert, så det er ikke en problemstilling for meg, men jeg må si jeg reagerer på måten du ordlegger deg på. Det vitner ikke om særlig respekt for dine medsøstre akkurat.

Skrevet

Jeg er godt etablert, så det er ikke en problemstilling for meg, men jeg må si jeg reagerer på måten du ordlegger deg på. Det vitner ikke om særlig respekt for dine medsøstre akkurat.

Jeg har ikke respekt for mennesker som ikke behandler hverken seg selv eller andre med den respekten de fortjener. Kvinner som drar med seg menn hjem mens de har barn fortjener å høre sannheten og forhåpentligvis tenke seg om. Det er egoistiske handlinger for å tilfredstille et behov de har, uten at de tenker over de konsekvensene det kan gi til barna deres.

Jeg har en blogg hvor jeg har vært åpen om nettdatingen min og både via den bloggen og via profilene mine på forskjellige nettdatingssider får jeg spørsmål.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har ikke respekt for mennesker som ikke behandler hverken seg selv eller andre med den respekten de fortjener. Kvinner som drar med seg menn hjem mens de har barn fortjener å høre sannheten og forhåpentligvis tenke seg om. Det er egoistiske handlinger for å tilfredstille et behov de har, uten at de tenker over de konsekvensene det kan gi til barna deres.

Jeg har en blogg hvor jeg har vært åpen om nettdatingen min og både via den bloggen og via profilene mine på forskjellige nettdatingssider får jeg spørsmål.

Jeg har ikke respekt for mennesker som setter seg til doms over andres valg uten å vite bakgrunnen.

Jeg tolker det som du er singel og en veteran innen dating, og da stiller jeg meg spørsmålet om hvordan du kan råde andre siden du til tross for et utall dater fremdeles er singel?

Mulig det er lettere å se flisen hos andre, men ikke bjelken hos deg selv?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...