Gjest Hemmeliganonym Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er ikke feit. Et par kilo for mye etter graviditeten, men går sakte, men sikkert ned Problemet mitt er at jeg Må ha brus. Helst hver dag. Samme åssen brus det er, bare det smaker godt og har kullsyre. Farris klarer jeg ikke. Hvordan skal jeg klare å komme over denne avhengigheten? Jeg er like avhengig som man blir av røyk og narkotika så det er ikke bare å slutte å drikke det
MamaLadyBug Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Jeg var på akkurat samme sted. Har nettopp klart å slutte. Jeg bare sluttet rett og slett. Noen småslurker om dagen, kun for følelsen av cola. Drikker brus i helgene men ikke i samme mengde som før. Kan godt ta et glass cola til kveldskosen men pimper ikke cola lenger slik jeg pleide. Har alltid en flaske vann med meg. Sørger for at jeg aldri er spesielt sulten eller tørst. Det er da colatørsten kommer.
pip pip Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Så flink du er MamaladyBug Jeg er også helt avh av brus - pepsi max. Men jeg sliter med at jeg i tillegg at jeg er avh av potetgull. Men det spiser jeg ikke hver dag lenger. Har endel kilo for mye, men er bare et par kilo overvektig. Men må gjøres noe med kostholdet her ja
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Så lenge det ikke gir deg noen helseplager ville jeg bare konstatert at det er en last du har og nytt brusen med velbehag. Man trenger ikke være perfekt på alle områder. Hva ønsker du å oppnå ved å slutte å drikke brus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå