Gå til innhold

mistet nøkler, kan dere være så snill å hjelpe meg?


engelimitthjerte

Anbefalte innlegg

Hei. Oppdaget nettopp at jeg har rotet vekk/mistet nøkkelen min til leiligheta og bilen min. Disse nøklene er på to forskjellige hanker, men klarer ikke å finne noen av de.

Klarer dere å se hvor jeg burde leite etter de? Blir redd noen kan ha stjelt de..

Fødselsdato 23.10.90

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, vi fant bilnøkklene under setet i ene bilen, men finner ikke husnøkkelen. Lurer på om jeg kanskje må skifte ut låsen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skulle til aa skrive under setet i bilen..(før jeg leste traaden) saa det var litt gøy at du fant nøklene der...

 

husnøklene ser jeg ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. ja gøy at du så de dær. Nå har samboern min bestemt at vi bytter låsen i morgen, så kan jo hende den dukker opp senere:p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adine du har lest kort for meg tidligere og da kom det opp at lykken snart var her, men jeg kunne ikke se det enda. I dag fikk jeg faktisk en svak positiv graviditetstest, så håper denne spiren klamrer seg fast i magen min. Er enda 4-6 dager til IKM.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saa gøy ;) er god energi paa deg ;) se forresten i en komode/skuff du har i gangen etter nøklene.. før du bytter laasen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler husnøkkelen ligger i en veske inni foret, altså kommet inni er hull eller lignende. Men jeg ser også noen nøkler i en skuff inni hjørnet foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler husnøkkelen ligger i en veske inni foret, altså kommet inni er hull eller lignende. Men jeg ser også noen nøkler i en skuff inni hjørnet foran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper så inderlig at alt skal gå perfekt denne gangen, har bra med smerter i ryggen og magen-så håper det ikke er noe galt:)

Skal se enda en gang oppi skuffene, har sett i mange vesker. Rart om jeg skal ha lagt nøkkelen på ett av de stedene jeg ikke har sett enda:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du allerede har sett der de ligger.. kanskje flere ganger... følg magefølelsen din... fr den stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føle at æ har endevent mange sted, spes ei veske og en skuff.

Føles som om noen fra oven tulle med mæ:P skjønne ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...