Gå til innhold

hva tror dere at dere får??


*Idae123

Anbefalte innlegg

Usikker på om denne diskusjonen har vært oppe før...

 

Men er det noen vet, tror, håper på hva dem får??

 

Er jo mye snakk rundt dette her med om hvor mange hjerteslag i minuttet osv, at det er typisk gutt og det er typisk jente..

Vel min erfaring er at sønnen min hadde jenteslag =P

 

Hørte hjertelyden hos legen idag, og hennes doppler viste 150-160 slag i minuttet, å mage følelsen min sier jente.. men jeg vil ikke stole på det 100%

Spiller egentlig ingen rolle hva det blir så lenge ungen er frisk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første lå på rundt 148, og det ble gutt. Det gjør frøkna i magen min nå også. Trodde serr det skulle bli gutt igjen... (uten å ta heeelt for gitt at dem har sett riktig på UL :P ) Enig med deg uansett at det ikke spiller noen rolle så lenge dem er friske ;)

Endret av Moggi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å stole 100% på ordinær UL , for når vi skulle ha førstemann, så sa dem at det var jente, og på 3d så var alt annet enn kjønnslepper der =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "nesten" ingen annelse denne gangen, men Jenta mi på 2 1/2 skal ihvertfald ha seg en lilleBROR.. så vi får se om hennes bestilling blir innfridd. Håper ikke hun blir alt for skuffet hvis det viser seg og være enda en jente.. ( har født to jenter før, så lurer på om jeg er en jentemamma, er lidt det jeg har på følelsen, men ingen annelse.. :P )

 

Men det viktigste av alt er jo at ungen er frisk og levende! <3

Endret av Heidi <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er gutt:) Så lenge det er et frisk barn så priser jeg meg lykkelig.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et barn...kniiis! men svigermor har bedt meg fikse en jente siden hun nå er bestemor til 12 gutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får gutt og det ble målt 146 hjerteslag i min :)

Endret av Førskolelæreren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå usikker...magefølelsen sier jente, men har fått to gutter før...så regner igrunn med at det blir gutt denne gangen også :P

 

Vi fikk ikke se kjønnet på 12 ukers UL, da navlestrengen var i veien, og det var ikke 1.pri.

 

Kanskje vi får vite det på ordinær UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det gutt. Legen var 95% sikker, og det vistes godt på ul 13+3! :) så godt at det gikk opp og ikke rett frem eller ned! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi får jente. til tross for at kjæresten og så og si alle i familien tenker gutt :P Jeg har stått på mitt og nå begynner de andre så smått å komme etter og tenke jente de også, haha.. får vel kanskje vite på onsdag hvem av oss som har hatt rett ;p har hørt at mamman ofte tar feil da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får ei jente pga det synes legen han så på ultralyd, babyen hadde hjerteslag på 162 i uke 12 :-) Men venter til neste ultralydkontroll og håper jeg får et mer nøyaktig svar om ca 3 uker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gutte-følelse.. Håper å se det på ordinær UL, er ikke av den tålmodige sorten!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...