Gå til innhold

Anbefaler babybaby sin babyboks =D


*Idae123

Anbefalte innlegg

Registrerte meg på www.babybaby.no

 

og hentet denne boksen idag på ditt apotek, og er mektig imponert over hvor mye fint og bra som lå oppe i den boksen..

 

Jeg spurte apotek dama om jeg måtte på død og liv hente den 3 mnd før fødsel eller 3 mnd etter fødsel, men nei det trengte jeg ikke, så viste henne mailen og fikk med meg den hjem.

 

dette lå oppe i den:

 

Pakke med libro bleier, pakke med engangs kluter,prøve på ACO intim vask, flux munnskyll, cliniderm deo til mannfolket, flaske med håndsåpe, akrem, aloe vera lotion, smokk, nycodent munnskyll sepamed badesåpe, liten tube med noe salve som forbygger irritert hud hos babyn, tannkrem til barn, dr.greve allround krem, div info og mammablad :)blank.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOL... Kjedet meg å hentet likså godt babybox fra apotek1...

 

veldig bra den også =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andregangsgravide også kan få babybaby-pakken? Jeg har hørt at når det gjelder de fleste gratispakkene til baby så var det kun for førstegangs. Men kunne ikke se noe informasjon om dette på linken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andregangsgravide også kan få babybaby-pakken? Jeg har hørt at når det gjelder de fleste gratispakkene til baby så var det kun for førstegangs. Men kunne ikke se noe informasjon om dette på linken her.

 

 

Jeg er annengangs gravid og fikk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...