Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Nevn èn ting du gjør for å koble skikkelig ut.

En hobby, (scrapping, fotografering, dyr, tegning, skriving) eller noe.

Hva som helst.

Hva gjør du når du bruker tid på kun deg?

Hva hadde skjedd om denne tingen eller hobbyen hadde blitt fratatt deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Selv har jeg musikk og hest som er mine avbrekk fra hverdagen.

Hest har jeg prøvd å være uten, sånn ca ett års tid.

Depresjoner kom, jeg følte meg innestengt og ble ufattelig rastløs. Noe som kom ut som sinne og frustrasjon.

Hest er det eneste jeg føler jeg lykkes skikkelig med.

Musikk har jeg heldigvis ikke vært uten (o:

Elsker å slenge meg ned på sofaen med musikk på ørene, bare lukke øya og slappe av etter en stressende dag ^^,

Skrevet

Når jeg har tid til bare meg selv så trener jeg, enten hjemme eller på treningssenter. Det er en hobby som tar en del tid, så bortsett fra det har jeg ingen hobby. Hva som hadde skjedd hvis jeg ikke fikk trent? Vel, jeg hadde ikke kunne vist meg i bikini i sommer. ;) Merker at trening gjør noe positivt for humøret og overskuddet mitt, regner med jeg hadde følt meg slappere hvis jeg ikke trente.

Har forresten trent hjemme i mange år, det er først nå etter jul jeg har fått meg medlemskap på Sats. Gøy å kunne variere litt.:)

Skrevet

I det siste har jeg brukt mye tid bare å la kroppen slappe av, hører på musikk mens jeg pusler med litt dåpsforberedelser :)

Etterhvert blir det nok trening :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Trening, men aller helst dans. Men jeg liker også å bare ligge rett ut og slappe av, uten å tenke på noe som helst, gjerne med en bok (og ingen lyder rundt meg).

Skrevet

Blir nok litt motsatt. Når jeg er på jakt (storvilt og småvilt) da har jeg tid til bare meg. Og jeg nyter den tiden og får overskudd til andre ting når jeg er hjemme igjen.

Skrevet

jeg tror ikke jeg har en bestemt hobby, men jeg liker å pusle med småting alt fra å strikke, sy, male og lese....

Eter at jeg fikk barn så synes jeg det er helt nydelig når jeg kan få lov å gjøre disse tingene. Hva som hadde skjedd om jeg ikke fikk muligheten?? Hmm... jeg hadde kanskje følt det som tap av livskvalitet...

Skrevet

Leser. Da forsvinner hele nåtiden, og jeg kan reise til et hvilket som helst tid og sted.

Klarer ikke helt å se for meg hvordan det hadde vært uten. Måtte jo bare funnet på en annen type avkobling!

Skrevet

Går turer med hunden:-)

Skrevet

Går tur med hunden med musikk på øret.

Jeg hadde vel overlevd uten, men jeg kjenner at det er veldig uaktuelt å ikke ha hund.

Skrevet

skal jeg være helt motsatt. Da går jeg ut, enten en middag med rødvin eller ut for å danse med. Dette er så sjelden at når jeg først får noe tid til meg så er det det gøyeste jeg gjør :)

Skrevet

Jeg løper eller tar noen ganger en runde styrketrening.

Skrevet

Nå gikk det opp for meg at jeg ikke har noen hobby, eller noe jeg elsker og gjøre som får meg til og koble helt av. Samboeren min jobber mye, og da er jeg hjemme hele tiden med vesla, på kveldstid sløver jeg på sofaen og koser meg med samboeren når han er kommet hjem... Det er vel alt :-/

Hmm, burde kanskje finne meg noe og gjøre?

Jeg elsker å danse, men det blir lite dansing utenom når jeg og jenta mi danser litt på dagen.

Jeg føler jeg endelig har kommet inn i gode rutiner i familielivet etter noen slitsomme mnd med jenta vår. Så jeg har vel ikke fått tatt meg tid til og finne meg en fin hobby enda.

Da har jeg fått noe å tenke på!! Jeg må finne meg en hobby!

Skrevet

Jeg har ridd i mange år, men ble uplanlagt gravid som 19 åring. Måtte sette bort hesten. Var helt alene med baby. Etterhvert fikk jeg ridd noen helger, men så begynte jeg på skole og da var det ikke mye tid igjen. Jeg solgte han for ca et halvt år siden, da hadde jeg hatt han i tre år. Jeg gleder meg så mye til å få hest igjen!! Grusomt å ikke kunne gå i stallen i mange timer om dagen.. Men en gang skal jeg få det til igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...