Gå til innhold

Hva er sånne folk laget av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, de som har 3 unger og som har tid til å hjelpe andre med barnepass og oppussing. De som har ryddig hus og som gjerne inviterer på både middag og lunsj, uten å se ut som de stresser et øyeblikk. De som tar ungene med på badetur, skogtur og som ser ut som de koser seg hvert øyeblikk!

Vi har noen sånne venner, og jeg skjønner ikke hvordan de får det til! Vi har bare 2 barn, og holder på å pusse opp huset, og jammen ringte mannen i dag og sa at de hadde tilbudt seg å passe vår to samtidig som mannen i huset som er snekker skal hjelpe til med å sette opp lister hos oss!! Så til helgen skal vi kanskje bli ferdig med listingen! å det er deilig med gode venner, men jeg skjønner fremdeles ikke hva de er laget av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med sånne venner.

Men man kan lure på hva de er laget av eller går på ;)

Skrevet

Vi har 3 små barn, reiser hit og dit, pusser opp, inviterer på middag, smiler og koser oss.

Men innimellom disse hendelsene kan vi ofte stresse ræva av oss.

Skrevet

Nei, det kan man lure på. Skulle ønske det var meg som hadde så mye energi! Høres skikkelig deilig ut! :)

Skrevet

Vi har bare ett barn foreløpig, men er nok litt sånn.... Kjøper, pusser opp og selge hus på fritiden, og har masse tid til familie, venne og kos.... Trikset hos oss er at vi begge jobber turnus, og at vi får det til å gå bra opp i hverdagen... Gir utrolig mye mer fleksibilitet enn dagjobb.... Ofrer mer enn gjerne noen kvelder/netter og helger for å jobbe i snitt 4 ganger i uka, og slippe morrastress hver dag, samtudig som vi har mye fritid:-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi har også sånne venner. De har fire barn, jobb, hus og hytte. Likevel er det alltid de som stiller som trenere, oppmenn, på dugnad og de som lager grillfest for barna i nabolaget.

Jeg vet jammen ikke hva de er laget av, men de sier selv at de får overskudd av å være sammen med barna og de er begge supersosiale.

Jeg kunne nok ønsket meg bittelitt av energien deres :) Men vi prøver å være gode venner tilbake og avlaste litt ved å ta med et par av barna deres hvis vi skal noe o.l. Men føler ofte at vi kommer litt til kort....

Skrevet

Min pappa er en slik person. Han står opp før kl 06 hver dag og setter seg aldri ned for å se på tv eller annet. Kommer jeg på besøk så er det rett bort for å ordne kaffe/te osv, føler meg alltid så velkommen.

Noen er bare født slik. De gir og gir og gir.

Skrevet

Tror trikset er at man bl.a. ikke bruker noen timer på å se på tv og snuble rundt på slike fora hver dag osv.

Også er det det å ikke bli stresset da!

En god helse hører også med.

Skrevet

Jeg har også tro på at god helse er en stor del av det! Og så at de er generelt givende mennesker. Det er noe som heter at det du gir får du dobbelt tilbake, og jeg tror det stemmer for den typen mennesker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...