Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er gravid i omtrent uke 28, og jeg har så forferdelig vondt i skambeinet. Jeg klarer ikke å beskrive smerten eller å lokalisere den, annet enn at det er ett punkt "et sted der inne" som lugger og svir og brenner. I går segnet jeg om i gangen etter en tur fra bilen og hjem, og jeg klarte ikke å gå et skritt videre. Og etter litt hvile måtte jeg krøke meg på alle fire inn på do. I dag har mannen min vært å skaffet meg krykker og jeg skal prøve å få meg en legetime. Men jeg synes det er vanskelig å føle noen avlastning med krykkene og jeg gruer meg sånn til jobb i morgen. Jeg antar at dette er en form for bekkenløsning? Noen som vet?
Moden mamma til 3 :) Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Høres ut som bekkenløsning, dessverre... Kom deg til legen og få henvisning til fysio så fort som mulig! jeg er nå 21 uker på vei, og har slitt med bekkenet i mange uker allerede. Går til behandling, og det har stabilisert seg litt nå. Har ikke blitt bra, men heller ikke verre! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå