Gå til innhold

Dere som har hatt Iphone en stund - Iphone 4s eller Iphone 4/3GS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe min første Iphone, og er så i tvil om jeg skal kjøpe den helt nyeste, eller gå for en eldre modell. Det er jo 2000 kr forskjell på den 3GS'en og den nye 4s.... Er det verdt det?

Jeg har aldri før hatt smart tlf så jeg er ingen superbruker. Kommer ikke til å surfe mye på nett eller noe, trenger bare en ny tlf og synes det er på tide å oppgradere til en smart telefon. Synes det er greit at den tar ok bilder da. Help me please :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kjøpe iphone 4, ikke 4s. Eneste forskjellen er funksjonen "Siri" (søkemotor), og raskere prossessor. Men forskjellen er ikke stor! Med tanke på prisforskjellen på 4 og 4s, så får du garantert det du betaler for med "kun" en Iphone 4 :)

Skrevet

Du bør kjøpe iphone 4, ikke 4s. Eneste forskjellen er funksjonen "Siri" (søkemotor), og raskere prossessor. Men forskjellen er ikke stor! Med tanke på prisforskjellen på 4 og 4s, så får du garantert det du betaler for med "kun" en Iphone 4 smile.png

Tusen takk for svar Solstråle :) Da tror jeg at jeg går for Iphone 4. Tror ikke jeg trenger hun Siri ;.) Vet du om det er forskjell på kameraet forresten?

Skrevet

tror det 5mp mot 8mp, men tror at de er ganske like i praktisk bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...