Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vaska de som vanlig i oppvaskmaskina og når jeg skulle ta de ut igår oppdaga jeg at de hadde gulna. Er det normalt da? De er rene og har prøvd å vaske de for hånd, men det går ikke vekk. Må jeg kjøpe 15 nye flasketuter?
nurkisimaven Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 ser folk skriver det når dem vasker det i oppvaskmaskina...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Har du hatt noe med tomatsaus, for eksempel, i samme vaskemaskin, vil det farge av. Sikkert ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Vaska det samtidig som jeg vaska middagsserviset med chili con carne og i det er det tomatsaus hvertfall
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Da er det nok det. Ikke farlig i det hele tatt og forsvinner etter noen vask.
bitthen Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Jeps som noen sier- det er for du vasker dem i naskin. Alle mine er gule, fordi jeg ikke gidder vaske de for hånd.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Det er ikke fordi man vasker dem i maskin, men fordi man vasker det sammen med noe som setter farge. Stort sett en eller annen tomatsaus.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 Gulrotsafta setter også farge... Dette har ikke noe med tuttene til flaska å gjøre, men kjøkkenmaskina mi er helt guloransje etter jeg raspet gulrøtter i den.... Farlig er det ikke, men det er ikke pent heller Ny kjøper jeg i alle fall ikke. Gummi/silikon kan gulne når det begynner å bli gammelt. Den morkner, og går i oppløsning. Men det kan du sjekke ved å dra i dem. Er det "rute-mønstrete" i tuttene da, så bør du kaste de og skaffe nye uansett åssen farge de har fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå