Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vet jo at prisene varierer litt fra sted til sted, men er nysgjerrig og spør likevel. Hvor mye ville dere gitt pr måned for dette? *10 min med bil fra sentrum til en større by. Det går buss jevnlig. *Stort kjøpesenter 3 min unna med bil. *75 kvadrat. *Helt nytt. *Relativt stor (ca 70 kvadrat) og ganske skjermet uteplass. Utleier må av og til (en gang i uken kanskje på sommerstid) gå over uteplassen. Svært gode solforhold. *Nydelig utsikt over natur og vann, litt trafikkstøy. *Planløsning: - Stue/kjøkken på ca 22 kvm med store vinduer til utsikten og terrassedør ut. - To soverom, ett på 13 kvm og ett på 10 kvm. - Bad/vaskerom på like i underkant av 10 kvm - Innvendig bod på ca 3 kvm + utvendig på ca 5 kvm - Entre på 4 kvm, er plass til barnevogn. *Integrerte hvitevarer, parkett på alle gulv, varmekabler i alle gulv, fliselagt bad, dusjkabinett, innebygget løsning til vaskemaskin/tørketrommel. *Strøm og bredbånd kommer utenom. Vi er ferske utleiere og veldig usikker på hva vi kan ta. Finner ikke noe helt tilsvarende, og prisene varierer veldig i området synes jeg. Så håper på litt hjelp fra dere
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Dette høres veldig ut som hva vi kommer til å ende med når vi bygger utleiedel i nyhuset. Ser da for oss å få underkant av 10 tusen, men den har ettertraktet beliggenhet og er inkludert oppvarming og varmtvann. Når jeg ikke vet ved hvilken by deres ligger eller utseende generelt vil jeg gå for 8000,-
2 hjertegull :) Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Tenkte også rundt 8000,- da jeg leste innlegget..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Dette høres veldig ut som hva vi kommer til å ende med når vi bygger utleiedel i nyhuset. Ser da for oss å få underkant av 10 tusen, men den har ettertraktet beliggenhet og er inkludert oppvarming og varmtvann. Når jeg ikke vet ved hvilken by deres ligger eller utseende generelt vil jeg gå for 8000,- Det er nær Bergen, og et veldig presset marked. Er visst opp til 30-40 personer på hver visning av de fleste leiligheter her i følge en venninne som skulle leie i området for en tid tilbake. Leiligheten ligger i et attraktivt område. De andre utleieleilighetene som er i samme området er alt fra 30 kvm til 130 kvm, noen gamle og noen litt nyere, og går for fra 5000 til 15 000 kr, men finner ikke noen som er omtrent akkurat som vår. Takker for tilbakemeldinger så langt, og håper jeg får noen flere også HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Hvis det er så mange som kommer på hver visning i området hadde jeg satt prisen til 10 og heller gått ned om det ikke ble napp. Eneste som kan trekke ned, er at jeg tipper det er på Sotra du leier ut, og da er det et helvete med trafikk hvis man jobber på feil sted. Det kan utelukke en del leiere. #3
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. mars 2012 #8 Skrevet 19. mars 2012 I området jeg bor hadde den vel vært på omtrent 8000,-, men som de andre sier så hadde jeg nok tatt 10 000 + depositum (selvsagt)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 Hvis det er så mange som kommer på hver visning i området hadde jeg satt prisen til 10 og heller gått ned om det ikke ble napp. Eneste som kan trekke ned, er at jeg tipper det er på Sotra du leier ut, og da er det et helvete med trafikk hvis man jobber på feil sted. Det kan utelukke en del leiere. #3 Det er ikke Sotra, men jeg tror ikke det finnes en eneste bydel i Bergen hvor det ikke er en del trafikk inn mot sentrum og dermed mye kø til og fra Men er veldig mange arbeidsplasser i vår bydel, så er ikke sikkert de som evt vil leie trenger å forholde seg så mye til trafikken. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #10 Skrevet 19. mars 2012 Sant det. Start på 10,- Ha liste hvor interesserte skriver seg opp (ikke bindende). Så kan du ta ringerunde i etterkant med tilbud hvis ingen slår til på 10,- #3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #11 Skrevet 19. mars 2012 Takker for gode råd her. Var rundt 10 000 vi tenkte litt på selv, men synes det hørtes så mye ut, så ville høre litt. HI
Tigerpote Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 10-12 000. Da vi kikket på boliger hos Utleiemegleren i by, var det tilnærmet rønner for 8000 iallefall! Men det private markedet er gjerne "snillere" - heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå