Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Vi har funnet et vogn vi har veldig veldig lyst på, det er bare det at den er hvit... Har hele tiden vært klar på at det er upraktisk med hvit/lysfarget vogn fordi denne antakelig vil bli veldig skitten, men nå begynner jeg å mykne litt for den er jo bare sååååå fin! hehehe... Noen som har erfaringer med hvit eller veldig lys vogn? Ble den fort skitten og stygg? Eller holder den seg ok i fargen om man tar godt vare på den?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Tror det kommer an på stoffet og hvor godt man tar vare på den. Vurderte selv en sånn fra Emmaljunga, men slo det fra meg, og noen måneder senere så jeg noen andre med samme vogn, og når jeg så hvordan den så ut var jeg bare glad til...men det er jo også forskjell på hvit og cremefarget.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Enig i at det er veldig fint med lys vogn men de holder seg ikke fine lenge. Blir fort veldig skitne!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Den er i imitert skinn, så den er vel lettere å ta vare på enn hvitt stoff. Men har likevel en følelse av at den kan bli ganske skitten. Oh, what to do?? Den er jo sååååå fiiiiin HI
kattemamma Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 (endret) Vi har en lys beige vogn fra Emmaljunga (ikke immitert skinn, men vanlig stoff). Den har holdt seg kjempefin! Brukte baggen i ca 9 mnd, og husker faktisk godt en gang fra en togtur hvor jeg fikk spørsmål fra en kommende mor som også var skeptisk til lyse farger. Da hadde jeg trillet vogna mye gjennom en senhøst og vinter og tidlig vår, og hun trodde den var helt ny :-) Så her er erfaringene bare positive, men det er forskjell på hvit og lys beige, og tror jeg ville vært skeptisk til hvit. Endret 19. mars 2012 av kattemamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå