Gå til innhold

Når han holder igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr og har blitt ganske betatt. Men jeg merker at han holder igjen og det kan jo være av flere grunner.

Det kan jo være at han ikke er så betatt som meg, og tar dette stille og rolig. Det kan jo også være at han faktisk ikke er så interessert og kanskje bare bruker meg litt som tidsfordriv.

Men spurte han igår, og det han svarte var at han hadde en del dårlige erfaringer i fortiden og det var ikke så lett å slippe gjennom dette skallet han hadde laget seg, det tok litt tid og han håpet at jeg ikke "kept it against him". Hans måte å beskytte seg på med andre ord.

Greit for meg, jeg kan jo ikke kreve noe som helst av han. Men jeg sitter igjen med en følelse av å ikke få igjen like mye som jeg gir, og det kan være litt vondt. Men som sagt, jeg kan ikke kreve at han gir når han ikke føler for det selv.

Har tenkt å se det hele an denne uka, men vet at jeg ikke vil gi slipp på han ennå. Men er det dumt av meg å fortelle han etter hvert at jeg trenger litt mer å gå på i forhold til hva han føler og vil....uten å true med det, men jeg er redd for at mine følelser vil dabbe av etter hvert om jeg ikke får litt mer igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i hele fyren. Har møtt på et par sånne da jeg var singel, og de blir aldri klare. Dette er en unnskyldning for å ikke inngå i noe forpliktende forhold, men ha deg som tidsfordriv til han finner noe bedre. En mann som lar deg "betale" for eksenes feil, er ingen ordentlig mann. Man kan ikke drasse med seg fortiden når man møter nye mennesker. La oss si, din eks hadde vært utro mot deg. Hadde du forlangt fra en ny fyr å ha 150% kontroll over ham, siden din tidligere samboer var utro? Nope. Dette er en av de klassiske unnskyldningene, der han lar deg synes synd på seg selv samtidig som han leker med deg. Kutt ham ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...