Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Hva gjør dere for å holde en baby våken? Lurer på om babyen på 5 mnd. sover litt for mye på dagen. Hver kveld er et helvete og i natt har hun vært både urolig og våkna flere ganger og våkner vanligvis kl. 7 selvom hun er våken i løpet av natta. Hva er triksa deres for å få de til å sove hele natta med unntak av spising?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 En baby på 5 mnd ville jeg absolutt ikke prøvd å holde våken om han/ hun var trøtt og ville sove. å holde våken på dagtid for å sove bedre om natten har jeg ikke praktisert før de har vært rundt 2,5 år på noen av mine fire barn. Det er heller sånn at søvn avler søvn og små barn må få sove når de er trøtte og slitne. Men du kan jo prøve å la henne sove litt tidligere på ettermiddagen da, så hun har vært våken noen timer når dere skal begynne kveldstellet. å holde henne våken fra middag til sengetid gjør du ved å leke, bade, gå en tur rundt huset med henne på armen osv så hun er opptatt med andre ting enn å sovne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå