Gå til innhold

Minstemann og whiskey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, her i huset er pappa helten og gutta vil være som han!

Etter en lang søndag med masse frisk luft og rydding av bod synes min bedre halvdel at han fortjente en pjolter under barnetv. Så han lager seg da et melkeglass med is, whiskey og soda, tar en drabelig slurk og setter det fra seg midt på bordet mens han (som den pliktoppfyllende, perfekte ektemann han er) rydder ut av oppvaskmaskinen.

Minsteman på 1,5 år ser sitt snitt, kryper opp storebror sin triptrapp stol, opp til senter av bordet og gulper i seg en stor slurk akuratt som pappa. Hvorpå han kommer med et urbrøl av de sjeldne. Var sikker på at han hadde brukket noe, så jeg kom ilende til, men da jeg fant han ulende med pjiolteren i handa, og et meget besvikent blikk mot far sin holdt jeg på å le meg skakk. Tror sannelig han ikke liker whiskey!

Beste med hele historien er at han sov til vi vekte han i dag, og det kan jeg ikke huske sist skjedde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flirer* Blir nok lenge til neste gang han forsyner seg selv av pappas glass.

Samme har skjedd her i huset men med motsatt effekt desverre. Hun var 2 og trodde at pappas glass med Guiness var brus. Desverre så falt det i smak og hun tømte nesten hele glasset før vi oppdaget henne. Hun også sov godt og lenge dagen etter.

Skrevet

Har hørt det at øl er noe som unger liker smaken av. Kan tenke meg at Guiness er en slager, søt og rund som den er.

Lillebroren min var en hund etter øl som liten. Forresten så er han vel det enda...

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Når jeg var lita. Var det heimbrent på hytta. Et usedvannlig lurt meneske hadde hatt denne på sprite flaske. Tørst etter en solskinnsdag forsynte 8 år gammle meg seg med sitronbrus. Helle glasset gikk ned hele glasset kom opp. Å det gikk flere år før jeg drakk sitronbrus uten at mamma smakte først. Jeg var vist på hugget etter vin når jeg var helt liten også. I grunnen rart jeg drikker så lite nå.

Skrevet

Jeg skulle blande meg ett glass saft når jeg var lita, men det smakte så jævli, at jeg helte ut resten av "den gamle solbærsafta" og skrøt av det til mamma og pappa, som ble sittende litt betuttet igjen i sofaen med hvert sitt tomme rødvinsglass.

Skrevet

Hahahaha,stakkars liten gutt.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Min nevø tok en god slurk av fars ølglass, spyttet ut og røs seg, og ropte høyt når pappa tok i glasset for å drikke: "Ikke drikk det, pappa, da får du æsj i munnen!"

En god lærepenge man håper han holder lenge på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...