Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #1 Skrevet 19. mars 2012 Fikk time om alt for lenge, så lurer på om det er noen som vet om det er noen med kortere ventetid.....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #2 Skrevet 19. mars 2012 Hvor har du fått time da, og hvorfor vil du ha ul? Vet mange tar 3D ul hos Gro Andrea Nyland, men vet ikke hvor lang ventetid hun har. Hun driver privat så du må betale en del for det. Jeg tok vanlig ul hos Arild Kloster-Jensen og fikk da time uken etter at jeg ringte, jeg ville da ha ul fordi jeg ikke hadde noen aning om hvor langt jeg var på vei. Bare ringte og spurte om det var mulig, hadde ikke henvisning eller noe og jeg fikk time uten problem. Det kostet ingenting, betalte 50 kr for å få bilde av den lille reken (uke 8+3 viste det seg å være).
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #3 Skrevet 19. mars 2012 Jeg fikk time hos kloster jensen, om en mnd....hehe.. er bare 6 uker på vei. jeg vil ha time for å være sikker på at alt er som det skal. Vet jeg ikke trenger henvisning, så det er greit. De sier jo at kloster jensen er den beste i byen, så får vel bare vente Mamma gikk til Dr.Ruud, men anbefalte meg å IKKE gå der... han kan visst være litt kvalm i kjeften... HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #4 Skrevet 19. mars 2012 Jeg er også veldig fornøyd med Kloster-Jensen, har en litt direkte humor han også så det er de som ikke liker han, men jeg har veldig sansen for han. Veldig lite de kan se i uke 6 da, knapt et bankende hjerte. Hjertet starter vel å slå mellom uke 6 og 7? Du kan umulig få beskjed om alt er bra så tidlig. Om en måned er det mye mer å se, så det er sikkert helt greit å vente såpass. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #5 Skrevet 19. mars 2012 Ja, det er vel kanskje like greit å vente bare jeg som er litt utålmodig hehe HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #6 Skrevet 19. mars 2012 Dr.Ruud er den skjønneste mannen i hele verden. Jeg har gått til han med begge mine og er strålende fornøyd med oppfølging. Men han får vel ikke statstøtte lenger pga alder, og da er han litt dyr. Det skal være 2 privatpraktiserende gynekologer i Arendal som får statstøtte slik at svangerskap kontroller og ultralyd er gratis igjennom hele sv.skapet. Det er bare å begynne å ringe rundt
R0zaku Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 Det koster 102 kr og gå til Dr. Ruud. Jeg har gått dit pga ultralydene Måtte vente så lenge på kloster Jensen. Du slipper hvertfall ventetid da hos Ruud. du Får sikkert time allerede i morgen om du ringer etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå