Gå til innhold

Han forlater meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter jeg med 1 åringen vår og er gravid med nr 2..

Han mener vi bare krangler, men vi har hatt det så fint i det siste,

så jeg aner ikke hvor det kommer fra :(

Han har begynt å være med venner jeg ikke liker og som påvirker han negativt..snakker stygt om meg gjør de å..

Logget meg inn på fb'n hannes og så at han flørtet med ei også..

gjør så vondt..

Nå blir jeg alene igjenn..og med 2 barn...

det var jo slutt for ei stund siden da han var utro, men jeg ga han en ny sjangse.......

Nå forlater han meg igjenn.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit! Men høres ut som du får det bedre uten ham på sikt, selv om det ikke virker sånn nå...

Skrevet

Enig med Ariadne.

men dritkjipt er det uansett.

Man føler seg svikta... Hva var vitsen medå lage barn meddeg da liksom? Man bestemmer jeg jo ikke bare for å skille lag med partneren sånn uten videre, han må jo ha tenkt på det en stund.

Lykke til med dine (snart) 2 små.

Skrevet

Kjære deg, skjønner åssen du har det, men jeg kan også fortelle deg en ting, det her kommer du til å klare helt fint :) Jeg er helt sikker på at du er ei sterk flott jente, en god mamma og en fantastisk person.

Du fortjener bedre. skjønner det er vondt, men det blir bedre, tro meg. Nå er det viktig at du tenker på deg selv og barna dine.

Bestill time til mekling, gå på nav å få alle papirene, søk om sosialhjelp frem til OS er behandlet om du trenger det til husleie osv.

ønsker deg masse masse lykke til, og sender en trøste klem.

(og husk å be om hjelp fra familie og venner)

Skrevet

åh som jeg ønsker du slapp gå gjenom dette ,, been there done that .. så vet hvor vanskelig det er .. men kan fortelle deg at jeg har det så mye bedre nå uten eksen .. har ny samboer vi har det så godt.. jeg er så trygg på han han er ærlig og jeg har et så mye bedre liv nå .... det fortjener du også !!! ønsker deg masse lykke til i en hard tid .. men håper du kan se lyset og kommer deg fort gjenom det vonde ...

Skrevet

Jeg vil bare si at du er ikke alene, og jeg forstår så godt hvordan du har det. Selv ble jeg bedratt fra jeg var 3 mnder på vei. Han var ute "med kompiser" omtrent hver eneste helg, jeg tillot det fordi han trengte tiden sa han. Dum som jeg var lot jeg det gå, litt for lenge..

Vel nå er jeg alene med 2 stk. Det går bedre, og kanskje jeg etterhvert finner en ny også.

Skrevet

Tusen takk for så mange fine svar :)

Godt å se at flere har kommet seg igjennom det,

selv om det er synd at dere har opplevd det samme,

fordi det er så vondt..

Håper jeg kommer meg til den fasen i livet dere er på nå,

vet ikke hvor lang tid jeg kommer til å være lei meg pga dette.. :/

bra jeg har ei herlig glad datter fra før som får meg på bedre tanker av og til :)

-HI

Skrevet

Nesten det samme som hendte meg for tre uker siden. Baby var 2 mndr, og vi hadde vært sammen i ti år, og jeg trodde forholdet vårt var bedre enn noengang. Plutselig en dag kom han bare hjem og sa at han flyttet ut, for det var så "dårlig stemning" (!) mellom oss.. Jeg tryglet og ba, men han dro.. De første to ukene var tøffe, men den siste uka har vært kjempefin=) Jeg ser framover, og tenker at det var like greit, for da har jeg nok noe fint i vente.. :) Og jeg og han var nok ikke riktig.

I det siste har han også begynt å ta kontakt igjen, og komme på besøk, og mase om at jeg skal komme til ham..

Men jeg vil ikke. Jeg har det bedre alene! :)

Det blir vanskelig i begynnelsen, men du kommer til det punktet etterhvert, bare gi deg tid.. :) Tilbring masse tid med venninner, gå turer, det hjelper masse.

Lykke til=)

Skrevet

Kjære deg

Jeg har vært i dine sko, en utro mann, gravid og forlatt.

Jeg tilga, å han var så "takknemlig" at han var utro enda en gang etter noen mnd.

Du får det sikkert bedre uten han, når han gjør det gang på gang, og mens du er gravid.

Du har en tøff tid i vente, snakk med venner, familie og en psykolog,

Sett ord på følelsene dine, å ta vare på deg selv, barnet og babyen. Nå i dag er jeg glad jeg ikke går rundt med en samboer som jeg er redd skal være utro. Du kommer dit du også :)

Klem

Skrevet

Jeg tror du skal prøve å snu på det og tenke at det er godt du blir kvitt han nå.

Du vil selvsagt savne de gode stundene og du vil selvsagt savne det som kunne vært. Familieturer også videre.

Men sett at en annen fortalte deg at mannen deres hadde vært utro, og nå flørtet med andre damer og i tillegg tillot at hans venner snakket dritt om henne. Og regn med at om han tilater det så legger han nok til litt selv også.

Ville du ikke da sagt til henne at hun virkelig fortjener bedre.

En partner skal være der, støtte deg og elske deg. Det skal være et menneske man kan stole på.

Er det det denne mannen er for deg?

Jeg vet det føles trist og hardt nå men etter en stund vil du oppdage at det faktisk er bedre å stå på egene bein uten å bekymmre seg om den du skal kunne stole mest på bedrar deg og drar navnet ditt gjennom søla.

Og tenk at når du kommer gjennom dette har du mulighet til å finne en mann som er virkelig glad i deg og som vil behandle deg bra.

Det er 3 år siden det ble slutt mellom meg og mine barns far.

Og selv om jeg visste det var det absolutt beste for meg og barna var det alikevel tøft i noen mnd etter bruddet. Men det gikk over, og selv om jeg idag fortsatt er singel er jeg sjele glad den mannen ikke lengre er min partner. Bedre alene en med en partner som ikke bryr seg, ikke er god mot deg og sakte men sikkert bryter ned egenverdien din.

Og kommer den rette mannen så er jeg her ledig og har mulighet til å gripe tak i kjærligheten :)

Skrevet

Ja, han hørtes ut som en smashing fyr, du....

Jeg tror han gjorde deg en tjeneste. Utrolig kipt med en gang, men tror du kommer til å bli veldig glad for at du er kvitt den drittfyren der etter hvert!!

Bit tennna sammen og stå på! Du fortjener så mye bedre!!

Skrevet

Så heldig du er som faktisk blir kvitt svinet så lettvint! Når det er slik han behandler deg, så vil du faktisk ikke bli værende i et forhold med ham. Nå får du han kjapt og greit ut av livet ditt.

Han er en dritt og du har all rett til å være sint, men tenk så bra det blir for barna å ikke vokse opp i et hjem med bare krangling og en far som ikke respekterer mor!

Skrevet

Nok en gang, tusen takk for oppmuntrende, varme ord og tanker :)

Ser ut som om flere har klart seg igjennom dette veldig bra,

da skal jeg klare det jeg også! :)

-HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...