Gå til innhold

Tror jeg har møtt drømmemannen....men..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe tro på 9 års forskjell der jenta er eldst...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :D Har ikke erfaring med aldersforskjell, men er det kjærlighet så tror jeg det!

Skrevet
:) Vi har nettopp møtt hverandre så det er altfor tidlig...mèn jeg kan si at det lille jeg har sett er så flott på alle måter at jeg kan tillate meg å bli forelsket..men samtidig tror jeg det kan være "flaut" for mannen og "tillate" seg det samme....
Skrevet

Hvor gamle er dere da? Om han er 17 og du 26 så blir det kanskje litt feil:) men om han er 26 og du 35 feks så blir det jo veldig annerledes!

Men..hvis det blir flaut for ham å være med deg som er 9 år eldre så må du kanskje igjen spørre deg om det er drømmemannen du har møtt.

Skrevet

Jeg er 8 år eldre enn mannen min og det går veldig bra.han er 29 og jeg er 37 :)

Skrevet

Det er vel ikke noe problem så lenge dere er på bølgelengde mentalt sett! :)

Skrevet

Så lenge dere ikke er for unge.

Her var det 6 år, og til slutt etter 7 år følte vel han at han hadde mistet mye av seg selv. Altså ting skjedde for fort i livet hans..

Skrevet

Samboern min sa han elsket meg etter 14 dager, han bare måtte ha meg, jeg var skeptisk men falt pladask etter 2 date. han er verdens herligste og 10 år eldre enn meg:)

Nå venter vi barn sammen <3

Skrevet

Så flott:) Tror det er letter når mannen er eldst, det er liksom akseptert på en helt annen måte....jeg får vente å se....:)

Skrevet

Litt skeptisk, jeg har 2 venninner som har blitt såret grunnet aldersforskjell der han er yngre. De vokste fra hverandre og han ene gikk til en yngre dame. Men det kan funke for dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...