Gå til innhold

Dere som er utleiere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter leilighet, men er ikke så lett. Når dere skal leie ut, ser dere noen ganger etter "ønskes leid" før dere annonserer leililgheten? Vurderer dette, men vet ikke om det er noe vits i eller ikke. Har ikke lyst til å legge ut om meg selv på finn.no, men må snart gjøre det jeg kan. Grunnen til at jeg ikke finner noe er fordi det er lite å leie i området til den prisen jeg ønsker. Er mest hus til 12-14 000 i mnd, jeg ønsker bare en leilighet til 6-8000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke har råd til å bo der?

Skrevet

Definitivt! Kvier meg til å få 40-50 henvendelser på en "til utleie" annonse. Da sjekker jeg heller ut "ønskes leid" og velger selv til jeg finner den som passer. Viktigste for meg er betalingsevne og to gode referanser.

Skrevet

Kanskje du ikke har råd til å bo der?

Jeg har råd til å leie der jo. Det er bare som sagt flere hus enn leiligheter i dette området (skolekretsen) akkurat nå, men det kan jo bli ledig noe snart. Jeg ønsker ikke å betale så mye på et hus når jeg ikke trenger all plassen og vil derfor heller ha en leilighet. Men er derfor jeg lurer på om det kan være lurt å legge inn en ønskes leid-annonse istedet for å vente. Men kvier meg for å legge ut om meg selv på finn. HI

Skrevet

Vi sjekker ikke dette da enheten våres er så populær at vi kan velge og vrake på visningen.

Men har selv hatt helle med å sette inn annonse på Ønskes leid i mine unge dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...