Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #1 Skrevet 18. mars 2012 På badet oppe i 2. etg ved soverommene/barnerommet eller på badet nede i 1 etg der stue og kjøkken er? Hva er mest praktisk?
It's all about me Skrevet 18. mars 2012 #2 Skrevet 18. mars 2012 Hos meg hadde det vært selvskrevent oppe. Kjedeligere å gå trappa ned om natten enn trappen opp om dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #3 Skrevet 18. mars 2012 Ville satt det nede og kjøpt ett billig ikea singlar bord til badet oppe. Ja eller omvendt
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #5 Skrevet 18. mars 2012 Hadde nok også valgt to stellebord. De IKEA stellebordene koster jo nesten ikke penger, og de duger helt greit. Hadde et hos meg, et hos faren (var sammen, men bodde ikke fast sammen) et hos mormor og et hos farmor, der vi ofte var på besøk.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 18. mars 2012 #6 Skrevet 18. mars 2012 Jeg skal sette det på badet i etasjen der stuen og kjøkkenet er, også har jeg en kommode på soverommet som jeg legger en stellematte på hvis jeg må skifte på natten. Tror jeg kan telle på en hånd alle gangene jeg skiftet på førstemann om natten, så for meg hadde det vært et naturlig valg å ha det nede.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 Begge mine var babyer mens vi bodde på en etasje med badet rett ved soverommet. Hadde det på badet. Hva som er praktisk har mer med temperatur i huset å gjøre, enn hva du selv syns er praktisk der og da. Her er badet varmets, og det er der man kler av barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå